Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Piast Gliwice podpisał umowę z AWF Katowice

W mijającym tygodniu doszło do podpisania umowy partnerskiej pomiędzy Gliwickim Klubem Sportowym “Piast” S.A. a Akademią Wychowania Fizycznego w Katowicach. Zawarte porozumienie zakłada współpracę interdyscyplinarną, w tym wspólne działanie na rzecz promocji, edukacji i rozwoju organizacyjnego obu podmiotów.

– „Współpraca z uczelnią wyższą o takiej renomie jest nobilitacją, daje poczucie satysfakcji, ale powinna być naturalnym posunięciem z punktu widzenia funkcjonowania spółki. Zakładamy wspólne działania na wielu polach. Jestem przekonany, że razem, dzięki połączeniu naszych potencjałów, jesteśmy w stanie osiągnąć dużo więcej niż osobno, a korzyści, jakie wypracujemy już w pierwszym okresie istnienia naszego porozumienia, będą widoczne gołym okiem” – zapewnił Grzegorz Bednarski, prezes Piasta Gliwice.

– „Zawarta umowa poprzez wspólne działania AWF Katowice wraz Klubem Piast Gliwice SA służyć ma upowszechnieniu dorobku nauk o sporcie w wymiarze teoretycznym i aplikacyjnym. Mając na uwadze opracowanie i realizację programów profesjonalizacji sportu dzieci i młodzieży naszym celem jest dbałość o przyszłe pokolenia mieszkańców Śląska. Jednym z podstawowych kryteriów rozwoju sportu wyczynowego, popartego naszym doświadczeniem, jest powszechny dostęp, równouprawnienie, w tym rozwój sportu kobiet” – zaznaczył prof. dr hab. Grzegorz Juras, Rektor AWF Katowice.

Umowa klubu z uczelnią wyższą została podpisana na czas nieokreślony. To nie pierwsze porozumienie na tej linii. W 2017 roku Piast Gliwice podpisał umowę z AWF Katowice w zakresie rozwoju akademii piłkarskiej oraz kompleksowej diagnostyki zawodników pierwszej drużyny.

Najnowsze

Medialność FAME MMA warta miliony

Wartość ekwiwalentu reklamowego dla FAME MMA wynosi ponad 255 milionów złotych, wynika z badania przeprowadzonego przez PSMM ...

Całość ›

LUX MED Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego

Grupa LUX MED będzie Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego do 2028 r Największa prywatna sieć medyczna ...

Całość ›

Krzętowski Wiceprezesem Rakowa

Z dniem 1 lutego pracę w zarządzie Rakowa rozpocznie Dawid Krzętowski, który obejmie stanowisko wiceprezesa - Podejmujemy kolejny krok ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›