Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PHU COLO po raz piąty ubierze „gdańskie lwy”

PHU COLO – polska marka zajmująca się produkcją sprzętu i odzieży sportowej – w sezonie 2018/2019 już po raz piąty będzie ubierać siatkarzy Trefla Gdańsk. Zawodnicy i sztab szkoleniowy zajęcia w nowych strojach rozpoczną już 2 sierpnia.

20-letnia obecność firmy PHU COLO na rynku to gwarancja oryginalności i solidności, o której siatkarze i sztab szkoleniowy Trefla Gdańsk przekonali się już niejednokrotnie. Podobnie jak w poprzednich sezonach Partner Techniczny przygotował dla Trefla Gdańsk na sezon 2018/2019 dedykowaną kolekcję ubrań meczowych, treningowych i reprezentacyjnych. Komplety treningowe oraz reprezentacyjne będą mieć kolor czarny, a także w oryginalny sposób eksponowany będzie na nich emblemat Trefla. Na koszulkach meczowych wciąż będzie można z kolei oglądać towarzyszącego gdańszczanom od minionego sezonu lwa, a nowinką będzie inny symbol, równie mocno związany z Miastem Gdańsk, który także się na nich pojawi.

– „Godne reprezentowanie emblematów związanych z Miastem Gdańsk, czyli naszym partnerem strategicznym oraz naszym sponsorem tytularnym – firmą Trefl – jest dla nas tak samo ważne, jak sukcesy odnoszone na boisku. Głównym elementem na koszulkach meczowych nadal będzie lew, ale mogę zdradzić, że wokół niego pojawi się też pewne nawiązanie do stoczniowych dźwigów, niezwykle mocno kojarzących się z obrazem Gdańska. Z kolei na koszulkach polo, bluzach, czy kurtkach firma COLO umieściła dobrze znany symbol marki Trefl, co w subtelny sposób podkreśla naszego sponsora tytularnego” – mówi Dariusz Gadomski, prezes Trefla Gdańsk. – „Dlaczego PHU COLO już po raz piąty? Zdajemy sobie sprawę z faktu, iż nasi zawodnicy większość swojego czasu spędzają w strojach klubowych, więc ubrania te muszą być jak najbardziej komfortowe, a taka właśnie jest odzież marki COLO. Jest to tym bardziej znaczące, że w zbliżającym się sezonie czekają nas także rozgrywki na międzynarodowych parkietach w elitarnej Lidze Mistrzów i związane z tym długie podróże. Z COLO mamy gwarancję, że ubrania sprostają wymaganiom naszych zawodników i trenerów, ponieważ są one uszyte z najwyższej jakości materiałów i w eleganckim, sportowym kroju” – dodaje prezes Gadomski.

Na mocy umowy firma COLO ma zagwarantowany m.in. tytuł Partnera Technicznego Trefla Gdańsk w sezonie 2018/2019 oraz prawo do posługiwania się wizerunkiem zawodników i trenera. Logo marki będzie eksponowane na bandach elektronicznych w trakcie meczów pierwszego zespołu, a także na materiałach drukowanych oraz w klubowych mediach.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›