Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PHU COLO po raz piąty ubierze „gdańskie lwy”

PHU COLO – polska marka zajmująca się produkcją sprzętu i odzieży sportowej – w sezonie 2018/2019 już po raz piąty będzie ubierać siatkarzy Trefla Gdańsk. Zawodnicy i sztab szkoleniowy zajęcia w nowych strojach rozpoczną już 2 sierpnia.

20-letnia obecność firmy PHU COLO na rynku to gwarancja oryginalności i solidności, o której siatkarze i sztab szkoleniowy Trefla Gdańsk przekonali się już niejednokrotnie. Podobnie jak w poprzednich sezonach Partner Techniczny przygotował dla Trefla Gdańsk na sezon 2018/2019 dedykowaną kolekcję ubrań meczowych, treningowych i reprezentacyjnych. Komplety treningowe oraz reprezentacyjne będą mieć kolor czarny, a także w oryginalny sposób eksponowany będzie na nich emblemat Trefla. Na koszulkach meczowych wciąż będzie można z kolei oglądać towarzyszącego gdańszczanom od minionego sezonu lwa, a nowinką będzie inny symbol, równie mocno związany z Miastem Gdańsk, który także się na nich pojawi.

– “Godne reprezentowanie emblematów związanych z Miastem Gdańsk, czyli naszym partnerem strategicznym oraz naszym sponsorem tytularnym – firmą Trefl – jest dla nas tak samo ważne, jak sukcesy odnoszone na boisku. Głównym elementem na koszulkach meczowych nadal będzie lew, ale mogę zdradzić, że wokół niego pojawi się też pewne nawiązanie do stoczniowych dźwigów, niezwykle mocno kojarzących się z obrazem Gdańska. Z kolei na koszulkach polo, bluzach, czy kurtkach firma COLO umieściła dobrze znany symbol marki Trefl, co w subtelny sposób podkreśla naszego sponsora tytularnego” – mówi Dariusz Gadomski, prezes Trefla Gdańsk. – “Dlaczego PHU COLO już po raz piąty? Zdajemy sobie sprawę z faktu, iż nasi zawodnicy większość swojego czasu spędzają w strojach klubowych, więc ubrania te muszą być jak najbardziej komfortowe, a taka właśnie jest odzież marki COLO. Jest to tym bardziej znaczące, że w zbliżającym się sezonie czekają nas także rozgrywki na międzynarodowych parkietach w elitarnej Lidze Mistrzów i związane z tym długie podróże. Z COLO mamy gwarancję, że ubrania sprostają wymaganiom naszych zawodników i trenerów, ponieważ są one uszyte z najwyższej jakości materiałów i w eleganckim, sportowym kroju” – dodaje prezes Gadomski.

Na mocy umowy firma COLO ma zagwarantowany m.in. tytuł Partnera Technicznego Trefla Gdańsk w sezonie 2018/2019 oraz prawo do posługiwania się wizerunkiem zawodników i trenera. Logo marki będzie eksponowane na bandach elektronicznych w trakcie meczów pierwszego zespołu, a także na materiałach drukowanych oraz w klubowych mediach.

Najnowsze

Ruszają Oficjalne Fankluby Cracovii

Stałe zwiększanie frekwencji #NaStadionie jest jednym z głównych założeń wszystkich społeczności skupionych wokół Cracovii, ...

Całość ›

Łuczniczka Bydgoszcz z nową nazwą

W czwartek podczas zorganizowanej w bydgoskim Ratuszu konferencji prasowej z udziałem Prezydenta Rafała Bruskiego zaprezentowano nowego ...

Całość ›

Dariusz Mioduski ponownie wybrany do zarządu ECA

Właściciel i prezes Legii Warszawa Dariusz Mioduski został ponownie wybrany na funkcję Wiceprezesa European Club Association (ECA), ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#10) To use 'Page Public Content Access', your use of this endpoint must be reviewed and approved by Facebook. To submit this 'Page Public Content Access' feature for review please read our documentation on reviewable features: https://developers.facebook.com/docs/apps/review.
Type: OAuthException
Code: 10
Please refer to our Error Message Reference.