Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PHU COLO po raz piąty ubierze „gdańskie lwy”

PHU COLO – polska marka zajmująca się produkcją sprzętu i odzieży sportowej – w sezonie 2018/2019 już po raz piąty będzie ubierać siatkarzy Trefla Gdańsk. Zawodnicy i sztab szkoleniowy zajęcia w nowych strojach rozpoczną już 2 sierpnia.

20-letnia obecność firmy PHU COLO na rynku to gwarancja oryginalności i solidności, o której siatkarze i sztab szkoleniowy Trefla Gdańsk przekonali się już niejednokrotnie. Podobnie jak w poprzednich sezonach Partner Techniczny przygotował dla Trefla Gdańsk na sezon 2018/2019 dedykowaną kolekcję ubrań meczowych, treningowych i reprezentacyjnych. Komplety treningowe oraz reprezentacyjne będą mieć kolor czarny, a także w oryginalny sposób eksponowany będzie na nich emblemat Trefla. Na koszulkach meczowych wciąż będzie można z kolei oglądać towarzyszącego gdańszczanom od minionego sezonu lwa, a nowinką będzie inny symbol, równie mocno związany z Miastem Gdańsk, który także się na nich pojawi.

– “Godne reprezentowanie emblematów związanych z Miastem Gdańsk, czyli naszym partnerem strategicznym oraz naszym sponsorem tytularnym – firmą Trefl – jest dla nas tak samo ważne, jak sukcesy odnoszone na boisku. Głównym elementem na koszulkach meczowych nadal będzie lew, ale mogę zdradzić, że wokół niego pojawi się też pewne nawiązanie do stoczniowych dźwigów, niezwykle mocno kojarzących się z obrazem Gdańska. Z kolei na koszulkach polo, bluzach, czy kurtkach firma COLO umieściła dobrze znany symbol marki Trefl, co w subtelny sposób podkreśla naszego sponsora tytularnego” – mówi Dariusz Gadomski, prezes Trefla Gdańsk. – “Dlaczego PHU COLO już po raz piąty? Zdajemy sobie sprawę z faktu, iż nasi zawodnicy większość swojego czasu spędzają w strojach klubowych, więc ubrania te muszą być jak najbardziej komfortowe, a taka właśnie jest odzież marki COLO. Jest to tym bardziej znaczące, że w zbliżającym się sezonie czekają nas także rozgrywki na międzynarodowych parkietach w elitarnej Lidze Mistrzów i związane z tym długie podróże. Z COLO mamy gwarancję, że ubrania sprostają wymaganiom naszych zawodników i trenerów, ponieważ są one uszyte z najwyższej jakości materiałów i w eleganckim, sportowym kroju” – dodaje prezes Gadomski.

Na mocy umowy firma COLO ma zagwarantowany m.in. tytuł Partnera Technicznego Trefla Gdańsk w sezonie 2018/2019 oraz prawo do posługiwania się wizerunkiem zawodników i trenera. Logo marki będzie eksponowane na bandach elektronicznych w trakcie meczów pierwszego zespołu, a także na materiałach drukowanych oraz w klubowych mediach.

Najnowsze

Lechia w Gdańsku zagra z kibicami

Lechia Gdańsk rozpoczyna akcję „Kibice na stadionie” Każdy kibic gdańskiego zespołu będzie mógł pojawić się na trybunach ...

Całość ›

Górnik wybrał trzeci komplet koszulek

Górnik Zabrze w ramach specjalnego konkursu rozstrzygnął jak będzie wyglądała klubowa koszulka w nowym sezonie Rywalizacja była ...

Całość ›

Stadion Wrocław największym ekranem kinowym w Europie

W piątek Stadion Wrocław uruchomił kino samochodowe a jego elewacja stała się największym ekranem kinowym w całej Europie 22 ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.