Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGNiG Termika sponsorem Legii Warszawa

PGNiG TERMIKA będzie dalej sponsorem pierwszej drużyny Legii Warszawa. Umowa została przedłużona na okres do 30 czerwca 2021 roku.

„Wieloletnia współpraca PGNiG TERMIKA z Legią to dla nas dowód szczególnego zaufania, pokazujący jak wiele wzajemnych korzyści może dać przemyślane i mądrze rozwijane partnerstwo dwóch silnych marek. Bardzo się cieszę, że będziemy się dalej wspólnie wspierać w osiąganiu naszych celów, szczególnie, że łączy nas nie tylko pasja do piłki, ale także miłość do Warszawy” – powiedział Dariusz Mioduski, prezes Legii Warszawa.

„PGNiG TERMIKA to spółka dysponująca największą elektrociepłownią w Unii Europejskiej, która m.in. wytwarza ciepło dla 70 proc. mieszkańców Warszawy, w tym dla obiektów Legii Warszawa. Nasi pracownicy to również wierni kibice warszawskiej drużyny. Dlatego wspieramy Legię Warszawa. To ważna część budowy naszej marki” – powiedział Dawid Jaworski, wiceprezes PGNiG TERMIKA SA. – „Nasze działania wpisują się również w rządowy program rozwoju piłki nożnej w Polsce, który jako „Plan dla piłki”, w ubiegłym roku, został zaproponowany przez premiera Mateusza Morawieckiego i z zadowoleniem przyjęty przez przedstawicieli Ekstraklasy. Chcemy, aby polska piłka nożna była silna i chcemy być z niej dumni” – dodał wiceprezes Dawid Jaworski.

Umowa pod hasłem „PGNiG TERMIKA Oficjalnym Dostawcą Ciepła dla Legii Warszawa” ma charakter marketingowo-promocyjny i dotyczy wsparcia pierwszej drużyny Legii Warszawa. PGNiG TERMIKA jest sponsorem klubu od 2013 roku.

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›