Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGNiG Superliga zakłada własną fundację

PGNiG Superliga założyła własną fundację mająca promować piłkę ręczną.

Fundacja Superligi, będzie prowadzić działalność mającą na celu ogólnopojęty rozwój sportowy dzieci i młodzieży, związany z piłką ręczną.

Organizację założono na początku lutego. Głównym zadaniem jest realizacja działań sportowych w dziedzinie piłki ręcznej. Głównie fundacja będzie upowszechniać i tworzyć warunki dla uprawniania piłki ręcznej przez dzieci, młodzież, osoby dorosłe, ale także przez osoby niepełnosprawne.

– „Czujemy, że założenia Fundacji to nasz obowiązek. Rozwój idei aktywnego wypoczynku dzieci i młodzieży, czy wyrównywanie szans rozwojowych dzieci i młodzieży z małych miejscowości poprzez wychowanie fizyczne, sport i rekreację ruchową to rzeczy, które pozwolą rozwijać tę dyscyplinę”– mówi Łukasz Gontarek, Prezes PGNiG Superligi.

Poza zwróceniem uwagi na najmłodszych , Fundacja ma w planach podejmowanie działań związanych z popularyzowaniem postaw aktywnego wypoczynku osób starszych, wzorców i autorytetów sportowych dla kształtowania właściwych postaw społecznych, czy krzewienie sportowej rywalizacji oraz zasad fair play wśród dzieci i młodzieży.

– „Nie zapominamy o przeciwdziałaniu uzależnieniom, kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych, a także wsparciu wyróżniającej się młodzieży w kształtowaniu rozwoju sportowego i karier sportowych” – dodaje Piotr Łebek, Komisarz PGNiG Superligi.

Źródło: PGNiG Superliga

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›