Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGNiG Superliga z oficjalnym butem

Od sezonu 2019/2020 PGNiG Superliga będzie miała oficjalny but rozgrywek. To efekt współpracy spółki zarządzającej rozgrywkami szczypiornistów z marką hummel.

Dedykowane rozgrywkom obuwie Aerocharge Engineered STZ to topowy model duńskiej marki, stworzonym specjalnie dla piłkarzy ręcznych.

– „Współpraca z PGNiG Superligą wkracza na zupełnie nowy poziom” – mówi Nikodem Pałasz, Country Manager Poland – „po raz pierwszy postanowiliśmy dedykować model obuwia najwyższej klasie rozgrywek piłki ręcznej. Cieszymy się, że dzięki współpracy z PGNiG Superligą będziemy mogli promować wysokiej jakości obuwie marki hummel, a każdy gracz będzie mieć dostęp do specjalnej oferty cenowej hummela.”

W butach Aerocharge Engineered STZ wykorzystano technologię Twin Heel Control, która zapewnia stabilizację stopy, doskonałą przyczepność i dynamiczne odbicie. Buty mają elastyczną, oddychającą, dzianinową cholewkę, zapewniającą optymalną ochronę stopy. Charakteryzują się wyjątkowo lekką podeszwą Aerocharge gwarantującą energiczny start w każdej sytuacji. Aerocharge Engineered STZ jest stworzony dla dynamicznych graczy, nie bojących się twardej walki, z pasją walczących o każdy centymetr boiska.

Obuwie rozgrywek promować będą ambasadorzy marki hummel, którymi są najlepsi polscy szczypiorniści – Arkadiusz Moryto i Michał Daszek. Planowane jest również prowadzenie wspólnych akcji marketingowych i charytatywnych skierowanych do dzieci z Płocka i Kielc.

Motto hummela brzmi „Zmieniamy świat przez sport” i wielu polskich czołowych zawodników się z nim identyfikuje.

– „Święta Wojna Płocka z Kielcami? Może na boisku, ale poza nim staramy się łamać stereotypy” – mówi Michał Daszek, zawodnik Wisły Płock.

Już wkrótce hummel przedstawi więcej szczegółów dotyczących akcji promocyjnych obuwia Aerocharge Engineered STZ.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›