Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGNiG Superliga z oficjalnym butem

Od sezonu 2019/2020 PGNiG Superliga będzie miała oficjalny but rozgrywek. To efekt współpracy spółki zarządzającej rozgrywkami szczypiornistów z marką hummel.

Dedykowane rozgrywkom obuwie Aerocharge Engineered STZ to topowy model duńskiej marki, stworzonym specjalnie dla piłkarzy ręcznych.

– “Współpraca z PGNiG Superligą wkracza na zupełnie nowy poziom” – mówi Nikodem Pałasz, Country Manager Poland – “po raz pierwszy postanowiliśmy dedykować model obuwia najwyższej klasie rozgrywek piłki ręcznej. Cieszymy się, że dzięki współpracy z PGNiG Superligą będziemy mogli promować wysokiej jakości obuwie marki hummel, a każdy gracz będzie mieć dostęp do specjalnej oferty cenowej hummela.”

W butach Aerocharge Engineered STZ wykorzystano technologię Twin Heel Control, która zapewnia stabilizację stopy, doskonałą przyczepność i dynamiczne odbicie. Buty mają elastyczną, oddychającą, dzianinową cholewkę, zapewniającą optymalną ochronę stopy. Charakteryzują się wyjątkowo lekką podeszwą Aerocharge gwarantującą energiczny start w każdej sytuacji. Aerocharge Engineered STZ jest stworzony dla dynamicznych graczy, nie bojących się twardej walki, z pasją walczących o każdy centymetr boiska.

Obuwie rozgrywek promować będą ambasadorzy marki hummel, którymi są najlepsi polscy szczypiorniści – Arkadiusz Moryto i Michał Daszek. Planowane jest również prowadzenie wspólnych akcji marketingowych i charytatywnych skierowanych do dzieci z Płocka i Kielc.

Motto hummela brzmi „Zmieniamy świat przez sport” i wielu polskich czołowych zawodników się z nim identyfikuje.

– “Święta Wojna Płocka z Kielcami? Może na boisku, ale poza nim staramy się łamać stereotypy” – mówi Michał Daszek, zawodnik Wisły Płock.

Już wkrótce hummel przedstawi więcej szczegółów dotyczących akcji promocyjnych obuwia Aerocharge Engineered STZ.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh