Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGNiG Superliga z nową stroną internetową

Wystartowała nowa strona internetowa rozgrywek piłkarzy ręcznych PGNiG Superligi. Obecny kanał komunikacji ma znacznie zwiększyć dostępność do informacji o rozgrywkach, wpłynąć na dalszy wzrost zainteresowania i umożliwić efektywniejszą komunikację sponsoringu.

Platforma została w pełni zintegrowana z transmisjami i skrótami tworzonymi przez głównego nadawcę telewizyjnego, Telewizję Polską. Za projekt odpowiadała agencja produkcji digitalowej Happy Endians, która wygrała przetarg na utworzenie platformy.

Na nowej stronie internetowej można znaleźć wszystkie aktualne wiadomości, terminarze, wyniki meczów czy kupić bilet. Nowością jest możliwość śledzenia rezultatów na żywo, a także oglądanie transmisji z wybranych spotkań. Przejrzysta szata graficzna czy intuicyjna nawigacja, nowoczesny wygląd i czytelne menu pozwolą każdemu szybko odnaleźć potrzebne informacje.

– “Nowa strona internetowa to przestrzeń, gdzie wreszcie każdy znajdzie w jednym miejscu wszystkie wiadomości dotyczące rozgrywek PGNiG Superligi. Aktualności, rozbudowane statystyki zespołów i zawodników, skróty video z meczów czy wywiady, możliwość śledzenia relacji LIVE punkt po punkcie oraz oglądanie transmisji telewizyjnej. Wszystko jest w pełni zintegrowane i w jednym miejscu. Nowa witryna jest prosta i czytelna, ale jednocześnie atrakcyjna wizualnie” – mówi wiceprezes ds. marketingu PGNiG Superligi, Piotr Należyty.

– “Co więcej, strona internetowa została dostosowana również do wersji mobilnej. Platforma współgra z przeglądarkami na smartfonach, tabletach i komputerach. Jest w pełni responsywna. Jest to jedno z kluczowych narzędzi, obok nowego kontraktu telewizyjnego, dla dalszego zwiększania zainteresowania rozgrywkami wśród kibiców i umożliwienia efektywnego komunikowania sponsoringu. Dzięki zmianom, spodziewamy się kilkudziesięcioprocentowego wzrostu liczby odsłon nowej platformy” – dodaje Piotr Należyty.

Nowa strona rozgrywek jest dostępna pod dotychczasowym adresem: www.pgnig-superliga.pl. W ciągu najbliższych miesięcy Superliga sp. z o.o. zamierza wdrażać kolejne rozwiązania umożliwiające bezpośrednią komunikację ze społecznością zainteresowaną ligowymi rozgrywkami piłki ręcznej.

Równolegle toczą się prace nad stworzeniem nowej strony internetowej dla rozgrywek PGNiG Superligi Kobiet. Nowa odsłona www.pgnig-superliga-kobiet.pl zostanie oddana do użytku na początku października.

Najnowsze

PGNiG Superliga z 8-krotnym wzrostem oglądalności w zakończonym sezonie

Spotkania PGNiG Superligi transmitowane za pośrednictwem telewizji zanotowały ogromny wzrost oglądalności w zakończonym niedawno ...

Całość ›

GKS Jastrzębie obniża pensję

Zarząd Klubu Sportowego „GKS 1962 Jastrzębie” SA informuje o dojściu do porozumienia z pracownikami wszystkich szczebli w klubie, w ...

Całość ›

Frekwencyjnie najlepsi – Trefl Gdańsk i jego kibice liderem PlusLigi

45 180 fanów podczas 12 meczów – to najliczniejsza publiczność minionego sezonu PlusLigi, a zgromadził ją Trefl Gdańsk na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›