Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGNiG Superliga z nowa oprawą telewizyjną

Już od 30 sierpnia, czyli wraz z początkiem nowego sezonu, w trakcie każdego meczu ligowego rozgrywek PGNiG Superligi mężczyzn będzie można zobaczyć nową czołówkę i oprawę graficzną transmisji telewizyjnych. Za cały projekt nowej oprawy wizualnej odpowiada polska agencja Black Burst.

– Wraz z sezonem 2019/2020 PGNiG Superliga wkracza w zupełnie nowy etap w historii swojego rozwoju. Dzięki umowie sprzedaży praw telewizyjnych do Telewizji Polskiej, mamy zagwarantowane ogromne świadczenia promocyjne dla rozgrywek, a dostęp do transmisji zyskało ponad 35 mln mieszkańców Polski. Wraz z zapewnieniem szerokiego dotarcia, postanowiliśmy zadbać o szereg elementów budujących wartość rozgrywek w oczach kibiców i biznesu. Jednym z nich, jest oprawa graficzna transmisji, prezentująca rozgrywki zgodnie z ich kluczowymi wartościami – profesjonalnie, nowocześnie i dynamicznie. To jeden z kilku wdrażanych projektów, dzięki któremu PGNiG Superliga dołączy wkrótce do absolutnego topu europejskich lig sportowych.”  – powiedział Piotr Należyty, wiceprezes ds. marketingu Superliga sp. z o.o.

W ramach nowej oprawy, w jednolitej stylistyce prezentowane będą wszystkie elementy oprawy telewizyjnej, między innymi prezentacje składów drużyn, wyników spotkań, terminarze czy statystyki meczowe. Całej oprawie towarzyszyć będzie sygnet i logo rozgrywek PGNiG Superligi. Każdą transmisję poprzedzi czołówka prezentująca wszystkie 14 herbów klubów rywalizujących o tytuł Mistrza Polski.

– „Nowa oprawa graficzna PGNiG Superligi to efekt wielu lat doświadczenia w projektowaniu grafiki dla wydarzeń sportowych najwyższej rangi. W nowej oprawie nawiązaliśmy do logo Superligi łącząc je z elementami grafiki 3D – stąd przewaga niebieskiej kolorystyki, zaokrąglone białe ramki, a także symbol siedmiu splecionych dłoni. Zaproponowana przez nas grafika jest przejrzysta i elegancka, doskonale oddaje charakter tej dyscypliny i w czytelny sposób pozwala widzowi śledzić przebieg rozgrywek. Mamy nadzieję, że stworzona przez nas w najbardziej zaawansowanej na świecie technologii VizRT oprawa stanie się punktem odniesienia dla innych dyscyplin i wyznaczy nowe standardy w realizowaniu grafiki sportowej.” – mówi Maciej Kowalski z agencji BlackBurst.

Rozgrywki PGNiG Superligi mężczyzn wystartują 30 sierpnia. Nową oprawę będzie można zobaczyć już w trakcie hitowego meczu inauguracyjnego, w którym Orlen Wisła Płock zmierzy się z Azotami Puławy. Bezpośrednią transmisję ze spotkania przeprowadzi kanał TVP Sport. Mecz będzie można obejrzeć również poprzez stronę www.tvpsport.pl, za pośrednictwem aplikacji mobilnej TVP Sport i na kanale YouTube. Początek transmisji w piątek 30 czerwca od godziny 17:35.

 

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›