Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGNiG Superliga podsumowała sezon

PGNiG Superliga podsumowała wraz z klubami sezon rozgrywkowy pod względem biznesowym.

Zarządy klubów i Superligi omawiali sprawy dotyczące postępowania licencyjnego, nowości i planów rozwoju w sezonie 2017/2018. Ponadto, prezes Superligi Łukasz Gontarek, przedstawił analizę biznesową spółki Superliga sp. z o.o. Podsumowanie zakończone zostało dyskusją na temat sytuacji, w jakiej znajduje się spółka po zakończonym sezonie.

– “W Superlidze sporo się dzieje. Strategiczne plany omawiane są z dużym wyprzedzeniem, tak żeby być gotowym na każdą sytuację. O licencję ubiega się kilka nowych klubów. Jednak to czy ją dostaną rozstrzygnie komisja licencyjna. Poruszyliśmy też kwestię nowego terminarza, na razie to tylko projekt, ale być może w następnych sezonach jego forma zostanie zmieniona.” – tłumaczy Łukasz Gontarek. – “Podsumowanie sezonu będzie stałym elementem kalendarza Superligi. Tworzymy jeden zespół i pracujemy wspólnie nad rozwojem i przychodami. W sezonie 2016/2017 zrobiliśmy ogromny krok do przodu, ale jesteśmy też świadomi ile jeszcze pracy przed nami. Cieszę się, widząc ogromną determinację wszystkich Klubów do osiągnięcia sukcesu.” – dodaje Gontarek.

Równolegle toczyło się marketingowe podsumowanie rozgrywek. Dyrektorzy marketingu klubów wraz z pracownikami Superligi omówili przeprowadzone działania komunikacyjne i przyjęli strategię na następny rok. W kolejnym sezonie świętować będziemy 100 lat piłki ręcznej w Polsce i na tym chcielibyśmy oprzeć naszą komunikację.

– “Zakończony sezon to był bardzo wyczerpujący czas dla wszystkich. Podjęliśmy się realizacji świetnego projektu. Komunikacja Superligi bardzo się zmieniła. Ale dzięki pracy wszystkich osób związanych z piłką ręczną możemy pochwalić się całkiem dobrymi wynikami. Zasięg mediów społecznościowych tylko w maju to ok. 12,5 mln odbiorców.”– informuje Justyna Woja, rzecznik prasowy Superligi. – “To napawa optymizmem przed następnym sezonem i zachęca do jeszcze cięższej pracy.” – dodaje.

Źródło: PGNiG Superliga

Najnowsze

PKN ORLEN z PKOl na kolejne 4 lata

PKN ORLEN pozostanie Sponsorem Strategicznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej przez kolejne cztery ...

Całość ›

Chemeko-System sponsorem głównym drugiej drużyny Śląska Wrocław

Na mocy nowego porozumienia powiększony został zakres współpracy Śląska Wrocław z firmą Chemeko-System, która została sponsorem ...

Całość ›

Legia Warszawa przedłuża umowę z PepsiCo

Legia Warszawa przedłużyła umowę partnerską z PepsiCo, jednym z największych na świecie producentów napojów i produktów ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.