PGNiG Superliga podsumowała sezon
PGNiG Superliga podsumowała wraz z klubami sezon rozgrywkowy pod względem biznesowym.
Zarządy klubów i Superligi omawiali sprawy dotyczące postępowania licencyjnego, nowości i planów rozwoju w sezonie 2017/2018. Ponadto, prezes Superligi Łukasz Gontarek, przedstawił analizę biznesową spółki Superliga sp. z o.o. Podsumowanie zakończone zostało dyskusją na temat sytuacji, w jakiej znajduje się spółka po zakończonym sezonie.
– „W Superlidze sporo się dzieje. Strategiczne plany omawiane są z dużym wyprzedzeniem, tak żeby być gotowym na każdą sytuację. O licencję ubiega się kilka nowych klubów. Jednak to czy ją dostaną rozstrzygnie komisja licencyjna. Poruszyliśmy też kwestię nowego terminarza, na razie to tylko projekt, ale być może w następnych sezonach jego forma zostanie zmieniona.” – tłumaczy Łukasz Gontarek. – „Podsumowanie sezonu będzie stałym elementem kalendarza Superligi. Tworzymy jeden zespół i pracujemy wspólnie nad rozwojem i przychodami. W sezonie 2016/2017 zrobiliśmy ogromny krok do przodu, ale jesteśmy też świadomi ile jeszcze pracy przed nami. Cieszę się, widząc ogromną determinację wszystkich Klubów do osiągnięcia sukcesu.” – dodaje Gontarek.
Równolegle toczyło się marketingowe podsumowanie rozgrywek. Dyrektorzy marketingu klubów wraz z pracownikami Superligi omówili przeprowadzone działania komunikacyjne i przyjęli strategię na następny rok. W kolejnym sezonie świętować będziemy 100 lat piłki ręcznej w Polsce i na tym chcielibyśmy oprzeć naszą komunikację.
– „Zakończony sezon to był bardzo wyczerpujący czas dla wszystkich. Podjęliśmy się realizacji świetnego projektu. Komunikacja Superligi bardzo się zmieniła. Ale dzięki pracy wszystkich osób związanych z piłką ręczną możemy pochwalić się całkiem dobrymi wynikami. Zasięg mediów społecznościowych tylko w maju to ok. 12,5 mln odbiorców.”– informuje Justyna Woja, rzecznik prasowy Superligi. – „To napawa optymizmem przed następnym sezonem i zachęca do jeszcze cięższej pracy.” – dodaje.
Źródło: PGNiG Superliga