Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGNiG Superliga od lutego w USA

Od lutego 2020 roku mecze PGNiG Superligi będzie można oglądać za oceanem, spółka sprzedała dostępne w Stanach Zjednoczonych Ameryki na platformie Dish Network i Sling TV.

Superliga sp. z o. o. sprzedała prawa do pokazywania spotkań męskich rozgrywek piłkarzy ręcznych na dostępne w Stanach Zjednoczonych Ameryki platformy Dish Network i Sling TV. Telewizje pokażą wszystkie mecze, których w Polsce bezpośrednią transmisję przeprowadzi kanał TVP Sport.

W Polsce wyłączne prawa do transmisji rozgrywek posiada od sezonu 2019/2020 Telewizja Polska, która pokazuje je na antenie TVP Sport, aplikacji mobilnej czy w lokalnych ośrodkach Telewizji Polskiej. Od lutego 2020, ligowe zmagania szczypiornistów, po raz pierwszy w historii, trafią poza granicę naszego kraju.

– „Poszerzenie zasięgu i dostępności rozgrywek PGNiG Superligi to jeden z kilku naszych strategicznych punktów rozwoju. W Polsce oglądalność spotkań ligi męskiej wzrosła po przejściu do TVP Sport o 1200-1300%. Teraz realizujemy kolejny punkt w tym zakresie, sprzedając po raz pierwszy w historii polskiej piłki ręcznej prawa do pokazywania spotkań ligowych poza granicami naszego kraju. To kolejny milowy krok w naszym rozwoju, ekscytujący nas szczególnie, z uwagi na fakt możliwości dotarcia do Polonii w USA.” – powiedział Marek Janicki, prezes zarządu Superliga sp. z o. o.

Firma Dish Network została założona w 1985 roku, ale jako telewizja satelitarna funkcjonuje od 1996 roku. Platforma Sling TV istnieje od roku 2016, a usługi dla amerykańskiej Polonii świadczy od 2017. Oglądalność telewizji satelitarnej Dish Network sięga 13 milionów osób, w tym 100 tysięcy to mieszkający w Stanach Zjednoczonych Polacy. Sling TV śledzi natomiast około 3 miliony osób, w tym około 10 tysięcy polskich widzów. Telewizja w swoim pakiecie posiada 23 polskie programy i zasięgiem pokrywa obszar całych Stanów Zjednoczonych.

– „Bardzo cieszymy się z uzyskania możliwości transmisji i retransmisji rozgrywek PGNiG Superligi w USA. Jest to dla nas wielki zaszczyt i szczęście móc dzielić się rozgrywkami polskiej ligi piłki ręcznej z Polonią. Jestem przekonany, że dzięki emisji rozgrywek na kanałach Dish Network i Sling TV, dziesiątki tysięcy Polaków mieszkających w Stanach Zjednoczonych będzie mogło z dużym zaangażowaniem kibicować naszym drużynom.” – mówi prezes firmy Radar Sat, Rafał Stykowski.

W ramach umowy, Radar Sat-Media będzie mogło pokazać na swoich platformach wszystkie transmitowane przez TVP Sport mecze PGNiG Superligi oraz ich skróty. Porozumienie zostało zawarte na sezon 2019/2020 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. Licencja obejmuje prawo do pokazywania meczów w języku polskim. Polskie programy za oceanem oglądać można za pomocą dekodera lub przy pomocy aplikacji.

Superliga sp. z o.o. jest spółką zarządzającą najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej mężczyzn i kobiet w Polsce – PGNiG Superligą, odpowiadającą za prowadzenie rozgrywek, sprzedaż praw medialnych i scentralizowanych praw marketingowych.

Radar Sat-Media to największy dealer telewizji polskiej na terenie Stanów Zjednoczonych. Firma działa od 1996 roku. Zajmuje się dystrybucją kanałów telewizyjnych, a także prowadzi prężne działania, które mają na celu wprowadzanie kolejnych kanałów tematycznych na polonijny rynek.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›