Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGNIG Superliga w nowej odsłonie

Zapowiadane od dawna zmiany w lidze piłki ręcznej mężczyzn – PGNIG Superlidze zostały już uzgodnione.

W przyszłym sezonie najwyższa męska liga będzie liga zawodową. Całe rozgrywki składać się będą z 14 zespołów, ligę podzielono natomiast na grupę granatową oraz pomarańczową. Każdy zespół, który ubiegał się o grę w Superlidze musiał zapewnić budżet na poziomie 1,5 mln złotych. Wszystkie kluby zdeklarowały takie zobowiązania, mimo to Spójnia Gdynia oraz Śląsk Wrocław będą grać w lidze niżej.

Przy okazji wprowadzonych zmian zadbano również o spójna identyfikację wizualną. Stworzono nowe logo a całym rozgrywką przyświecać ma hasło „silni razem”. – Nowe logo rozgrywek nawiązuje do idei, które towarzyszą nam przy tworzeniu ligi zawodowej: jedność, fair play, wspólnota celów. Postanowiliśmy zmienić wizerunek, aby dać sygnał, że chcemy wspólnie stworzyć najlepsze rozgrywki piłki ręcznej na świecie  powiedział prezes PGNiG Superligi, Łukasz Gontarek.

Rozgrywkom towarzyszyć będą też specjalne wydarzenia. W lutym zorganizowany zostanie Weekend Gwiazd, podczas którego odbędzie się mecz z udziałem czołowych zawodników PGNiG Superligi. Sezon zakończy natomiast Gala PGNiG Superligi, na której uhonorowane zostaną najlepsze drużyny, trenerzy, zawodnicy i debiutanci.

Źródło: PGNiG Superliga

Najnowsze

Bytovia Bytów nie zagra w Nice 1 Lidze?

Bytovia straciła sponsora tytularnego, nie wiadomo czy w tej sytuacji zagra w kolejnym sezonie w Nice 1 Lidze Jak informowaliśmy Drutex ...

Całość ›

Polsat wykupi ponad 50% udziałów w ELEVEN SPORTS NETWORK Sp. z o. o.

Do sporej zmiany zachodzi w Eleven Sport, jej większościowe udziały wykupi Polsat Na temat całej transakcji informuje przekazał ...

Całość ›

Producent zegarków Tissot został oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Marka Tissot została oficjalnym chronometrażystą jubileuszowej 75 edycji Tour de Pologne oraz stworzyła zegarek dedykowany tegorocznemu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Bytovia Bytów nie zagra w Nice 1 Lidze?
#sponsoringsport #bytoviabytow #drutex https://t.co/bLmjc7m3UZ

Wielkie wydarzenie na rynku praw telewizyjnych - Polsat wykupił większościowy pakiet Elevent Sports.
#sponsoringsport #polsat #elevensports https://t.co/fUcuVvcdlU