Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGNIG Superliga w nowej odsłonie

Zapowiadane od dawna zmiany w lidze piłki ręcznej mężczyzn – PGNIG Superlidze zostały już uzgodnione.

W przyszłym sezonie najwyższa męska liga będzie liga zawodową. Całe rozgrywki składać się będą z 14 zespołów, ligę podzielono natomiast na grupę granatową oraz pomarańczową. Każdy zespół, który ubiegał się o grę w Superlidze musiał zapewnić budżet na poziomie 1,5 mln złotych. Wszystkie kluby zdeklarowały takie zobowiązania, mimo to Spójnia Gdynia oraz Śląsk Wrocław będą grać w lidze niżej.

Przy okazji wprowadzonych zmian zadbano również o spójna identyfikację wizualną. Stworzono nowe logo a całym rozgrywką przyświecać ma hasło „silni razem”. – Nowe logo rozgrywek nawiązuje do idei, które towarzyszą nam przy tworzeniu ligi zawodowej: jedność, fair play, wspólnota celów. Postanowiliśmy zmienić wizerunek, aby dać sygnał, że chcemy wspólnie stworzyć najlepsze rozgrywki piłki ręcznej na świecie  powiedział prezes PGNiG Superligi, Łukasz Gontarek.

Rozgrywkom towarzyszyć będą też specjalne wydarzenia. W lutym zorganizowany zostanie Weekend Gwiazd, podczas którego odbędzie się mecz z udziałem czołowych zawodników PGNiG Superligi. Sezon zakończy natomiast Gala PGNiG Superligi, na której uhonorowane zostaną najlepsze drużyny, trenerzy, zawodnicy i debiutanci.

Źródło: PGNiG Superliga

Najnowsze

Producent zegarków Tissot został oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Marka Tissot została oficjalnym chronometrażystą jubileuszowej 75 edycji Tour de Pologne oraz stworzyła zegarek dedykowany tegorocznemu ...

Całość ›

Program Ślęzy zyskuje kolejnych partnerów

Nowatorski program Ślęzy Wrocław przynosi kolejne efekty, klub pozyskuje kolejnych partnerów Jakiś czas temu już pisaliśmy o nowym ...

Całość ›
Raporty

Przychody klubów Ekstraklasy w 2017 r. wyniosły 550,4 mln zł, Deloitte przedstawia nowy raport

Firma doradcza, Deloitte zaprezentowała nowy raport „Piłkarska liga finansowa” dotyczący finansów klubów Lotto ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Tissot w dalszym ciągu współpracuje z Tour de Pologne, z okazji jubileuszowego wyścigu stworzył dedykowane zegarki.
#sponsoringsport #tourdepologne #tissot https://t.co/29Qfu7arWl

Program Ślęzy 500 po 500 przynosi pierwsze efekty.
#sonsoringsport #slezawroclaw #koszykowka https://t.co/qRs4FI2x4O