Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGNiG Summer Superligi po raz drugi

PGNiG Superliga po raz drugi zostanie zorganizowana w tym roku w letniej formie.

W minionym roku na mapie Mistrzostw Polski w piłce ręcznej plażowej pojawił się nowy cykl turniejów – PGNiG Summer Superliga. Projekt spotkał się z dużym zainteresowaniem zarówno w Polsce, jak i poza granicami naszego kraju. W sześciu turniejach wzięło udział ponad 30 drużyn, w tym 10 zespołów zagranicznych.

– “W związku z pozytywnym odbiorem pierwszej edycji PGNiG Summer Superligi, postanowiliśmy kontynuować projekt mający na celu promocję piłki ręcznej plażowej. Cieszy nas rosnący poziom organizacyjny polskich turniejów, czego potwierdzeniem jest nominacja Starych Jabłonek do organizacji finału Klubowych Mistrzostw Europy. Również polskie kluby oraz reprezentacja kobiet osiągają coraz lepsze wyniki na arenie międzynarodowej” – mówi Marek Góralczyk Przewodniczący Komisji ds. Piłki Ręcznej Plażowej ZPRP.

W nadchodzącym sezonie Fundacja Modern Sport wraz ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce przeprowadzi cykl turniejów, którego zwieńczeniem będzie wielki Finał Mistrzostw Polski. Sponsorem tytularnym cyklu podobnie jak w ubiegłym roku będzie Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. PGNiG jest strategicznym partnerem piłki ręcznej w Polsce, który od 2010 roku wspiera zarówno rozgrywki halowe, jak i plażowe.

– “Cieszymy się, że piłka ręczna plażowa zdobywa coraz większe grono sympatyków. Ta letnia, efektowna dyscyplina sportu stanowi świetną alternatywę dla halowej piłki ręcznej w czasie przerwy w rozgrywkach PGNiG Superligi. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z organizatorami – Fundacją Modern Sport oraz Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Nasze wspólne działania przynoszą wymierne rezultaty w postaci historycznych wyników polskich klubów oraz reprezentacji kraju. Wierzymy, że podejmowane przez nas inicjatywy ułatwią piłce ręcznej plażowej drogę do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu” – komentuje Zbigniew Kajdanowski Dyrektor Departamentu Marketingu PGNIG S.A

– “Warto zauważyć, że w bieżącym sezonie PGNiG Superligi występuje wielu zawodników, którzy w czasie wakacyjnej przerwy rywalizują na piaszczystych boiskach. Postawa Kacpra Adamskiego, Tomasza Wiśniewskiego czy Łukasza Zakrety pokazuje, że piłka ręczna plażowa stanowi bardzo dobre uzupełnienie treningu halowego i pozwala podnosić umiejętności indywidualne zawodników. Jako liga zawodowa będziemy wspierać rozwój „plażówki” i mamy nadzieję, że za ubiegłorocznym przykładem KPR Legionowo, które wystąpiło w jednym z turniejów PGNiG Summer Superligi, pójdą kolejne zespoły halowe” – dodaje Jakub Świsłowski Wiceprezes PGNiG Superligi.

Już w drugiej połowie maja rozpoczną się turnieje eliminacyjne PGNiG Summer Superligi, które będą rozgrywane w różnych miastach Polski. Zmagania plażowych szczypiornistów będziemy mogli oglądać między innymi w Poznaniu, Warszawie, Płocku i Mielnie.

Rozgrywki zostaną zwieńczone Finałowym Turniejem Mistrzostw Polski, w którym wystąpią najlepsze polskie zespoły w kategoriach kobiet i mężczyzn. Organizatorzy planują rozegranie turnieju finałowego w dniach 3-5 sierpnia, w nietypowej lokalizacji – na terenie warszawskiej siedziby sponsora tytularnego cyklu, Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa.

– “Pozostajemy w miejscach, które sprawdziły się w ubiegłym roku – na Starym Rynku w Płocku czy na naturalnej plaży w Mielnie, ale odkrywamy również nowe lokalizacje takie jak Plac Wolności w Poznaniu. Chcemy docierać z piłką ręczna plażową do różnych części Polski, aby poszerzać grono sympatyków tej dyscypliny, dlatego pracujemy nad tym, by cykl powiększył się o dodatkowe lokalizacje. Cieszymy się, że wraz z naszymi sponsorami i partnerami możemy kontynuować projekt i pokazać piękno piłki ręcznej plażowej szerszemu gronu odbiorców” – kończy organizator cyklu i prezes Fundacji Modern Sport, Jakub Malinowski.

Najnowsze

Polska Federacja Fitness kolejny raz w Sejmie

23 października, w Sali Kolumnowej Sejmu RP odbyła się konferencja branży fitness oraz pływalni Zaprezentowano postulaty ...

Całość ›

Warta chce stworzyć „Strefę Ogródek” w ramach Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego

Warta Poznań chce stworzyć „Strefę Ogródek”, w której będzie czas na relaks, rekreację i rozrywkę #WARTOwesprzeć ten projekt, ...

Całość ›
Porady

Jak znaleźć sponsora – cechy dobrej oferty sponsorskiej

W procesie poszukiwania sponsora zadbaliśmy już o swoją medialność, budowę swojej marki oraz wiemy dlaczego oferta sponsorska jest ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Polska Federacja Fitness kolejny raz w Sejmie.

#sponsoringsport #fitness #pff https://sponsoringsport.pl/polska-federacja-fitness-kolejny-raz-w-sejmie/

Warta chce stworzyć „Strefę Ogródek” w ramach Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego.

#sponsoringsport #pilkanozna #wartapoznan https://sponsoringsport.pl/warta-chce-stworzyc-strefe-ogrodek-w-ramach-poznanskiego-budzetu-obywatelskiego/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.