Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGNiG dalej z piłką ręczną

ZPRP przedłużył umowę sponsoringową z PGNiG na kolejne cztery lata.

W siedzibie ZPRP podpisano umowę przedłużającą dotychczasową współpracę, na specjalnym spotkaniu obecni był Janusz Kowalski – wiceprezes zarządu PGNiG SA oraz Andrzej Kraśnicki – prezes ZPRP. Podpisaniu umowy towarzyszył trener reprezentacji Polski mężczyzn Talant Dujszebajew oraz obrotowy kadry narodowej Kamil Syprzak.

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA będzie dalej sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej przez kolejne cztery lata. Wspólnie ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce spółka przedstawiła długofalowy plan rozwoju tej dyscypliny sportu w naszym kraju

W tym roku zarząd spółki podjął decyzję, aby w obszarze sponsoringu sportu skupić się wyłącznie na piłce ręcznej. Czteroletni okres umowy podyktowany jest cyklem olimpijskim.

PGNiG SA chce także wspomóc ZPRP w pozyskaniu kolejnych sponsorów, którzy przyczynią się do rozwoju piłki ręcznej w Polsce. Spółka przygotowała strategię działań komunikacyjnych, które mają na celu popularyzację tej dyscypliny sportu w kraju. Niektóre z rozwiązań PGNiG z powodzeniem wprowadziło, promując Superligę – profesjonalne rozgrywki piłki ręcznej.

PGNiG SA jest sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej od 2010 roku Sponsoruje seniorskie i juniorskie reprezentacje Polski zarówno damskie, jak i męskie. Spółka zaangażowała się także w sponsoring piłki ręcznej plażowej. Jest tytularnym sponsorem PGNiG Superligi.

–„ Rozpoczęcie profesjonalizacji PGNiG Superligi jest tylko pierwszym etapem w rozwoju piłki ręcznej w Polsce. Równie ważna jest popularyzacja piłki ręcznej, zachęcanie do gry i dotarcie do kibiców” – powiedział Janusz Kowalski, wiceprezes zarządu PGNiG SA. – „Planujemy stworzenie „Brygady Ręcznej”. To będzie stała ekipa obecna przy drużynie narodowej. Dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych będziemy mogli przekazywać kibicom informacji z pierwszej ręki. Będziemy blisko zawodników na treningach, w trakcie gry, w przerwach, po meczu. Chcemy przekazywać kibicom informacje, których szukają i podawać je w atrakcyjnej formie” – dodał.

– „Jestem niezwykle wdzięczny Polskiemu Górnictwu Naftowemu za zaangażowanie, zaufanie i bardzo dobrą współpracę. Jesteśmy zaszczyceni, że jedna z największych, strategicznych firm w kraju angażuje się w sposób odpowiedzialny w rozwój polskiego sportu i wspiera  polską piłkę ręczną. Jestem przekonany, że ta współpraca przynosi i nadal będzie przynosić wymierne korzyści obu stronom. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań aby nasz strategiczny partner czerpał z niej jak największe korzyści marketingowe i wizerunkowe. Jestem przekonany, że całe środowisko piłki ręcznej: zawodnicy i zawodniczki, sztaby szkoleniowe i przedstawiciele Związku Piłki Ręcznej w Polsce zrobią wszystko by osiągnąć wymarzone przez nas sukcesy sportowe, priorytetem są dla nas Igrzyska Olimpijskie w Tokio w 2020 roku” – podkreślił Andrzej Kraśnicki, prezes ZPRP.

Źródło: ZPRP

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›