PGE Skrze na Clubhouse
PGE Skra jako pierwszy klub sportowy w Polsce otworzyła konto w aplikacji Clubhouse, dzięki której klub zyskał kolejne możliwości komunikacji.
Clubhouse to aplikacja społecznościowa, która została stworzona z myślą o rozmowach audio. Po otwarciu specjalnego wirtualnego pokoju, dołączyć do niego może każdy chętny, w którym każdy może się wypowiedzieć na zadany temat. Aplikacja została otwarta wiosną ubiegłego roku z myślą o rozmowach podczas lockdownu spowodowanego pandemią.
Aby zarejestrować swoje konto, należy pobrać aplikację, a następnie czekać na przyjęcie zaproszenia od jednego ze swoich kontaktów w telefonie. Clubhouse do niedawna był dostępny tylko na system iOS, ale od tego tygodnia można z niego skorzystać także na Androidzie.
– „Nasz klub cały czas podąża za trendami marketingowymi, dlatego gdy dowiedzieliśmy się, jak działa Clubhouse, postanowiliśmy go sprawdzić i stwierdziliśmy, że będzie to doskonała forma angażowania kibiców do wspólnych dyskusji siatkarskich. Chcemy dać im nie tylko możliwość dyskusji między sobą, ale również wysłuchać ich opinii, także na temat funkcjonowania naszego klubu. Liczę, że będziemy wspólnie dobrze się bawić i przede wszystkim w kulturalny i merytoryczny sposób rozmawiać, co jest ważne w dzisiejszych czasach” – mówi Konrad Piechocki, prezes KPS Skra Bełchatów S.A.
– „PGE Skra cały czas otwiera się na nowe kanały komunikacji i interakcji z kibicami. Clubhouse to wciąż nowa aplikacja, dlatego jako cieszę się, że jako pierwszy klub w Polsce chcemy ją wykorzystać. Mam nadzieję, że szybko zbudujemy duże grono naszych fanów i wtedy rozpoczniemy pierwsze wspólne dyskusje. Mogę zdradzić, że do rozmów będziemy chcieli zaangażować także naszych siatkarzy i osoby związane z bełchatowskim klubem, co będzie dużą atrakcją dla kibiców” – dodaje Tomasz Koprowski, dyrektor marketingu PGE Skry.
Sponsorem strategicznym PGE Skry Bełchatów jest PGE Polska Grupa Energetyczna.