Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGE Skra wprowadza Newsletter dla kibiców

Od niedawna kibice PGE Skry Bełchatów mogą zapisywać się do specjalnie utworzonego Newslettera, dzięki któremu będą mogli w łatwy sposób pozyskiwać najnowsze informacje odnośnie klubu.

Newsletter to elektroniczna forma biuletynu, która jest rozsyłana za pomogą wiadomości e-mail. Dzięki temu można być w stałym kontakcie z klubem, a także dowiadywać się o nowościach w drużynie, transferach, pomysłach i projektach marketingowych, a także działalności sponsorów i zniżkach do sklepu PGE Skry.

Do Newslettera można zapisać się poprzez kliknięcie w specjalny banner na www.skra.pl. Potem wystarczy już tylko czekać na cykliczne wiadomości, które automatycznie będą przychodziły na skrzynkę mailową. To bardzo prosty sposób, by być na bieżąco ze swoim ukochanym klubem i nie przegapić żadnej istotnej informacji. W Newsletterze klub ma zamiar też umieszczać informacje, które dopiero po jakimś czasie zostaną oficjalnie opublikowane na klubowej witrynie.

– „Newsletter to bardzo skuteczna, ale również ciekawa forma komunikacji z kibicami. To my jako klub wychodzimy z inicjatywą do naszych sympatyków, dzieląc się z nimi tym, co dzieje się w naszej drużynie. Zdaję sobie sprawę, że wielu kibiców czerpie informacje z naszych kanałów społecznościowych, ale Newsletter pozwoli na zapoznanie się z nowościami w klubie nawet podczas rutynowego sprawdzania skrzynki pocztowej. Mam nadzieję, że kolejny sposób dotarcia do naszych fanów spotka się z dużym zainteresowaniem, zarówno naszych kibiców, jak i sponsorów” – mówi Konrad Piechocki, prezes zarządu KPS Skra Bełchatów S.A.

Jak podkreśla Tomasz Koprowski, dyrektor marketingu PGE Skry, newsletter nie jest czymś nowym, jeśli chodzi o formę komunikacji w klubach sportowych, ale… – „Jest na to narzędzie, którego w PGE Skrze brakowało. Dzięki temu każda osoba, która zapisze się do newslettera, będzie mogła na bieżąco otrzymywać informacje zarówno o wydarzeniach sportowych, jak i marketingowych naszego klubu. Będziemy systematycznie organizować konkursy i przygotowywać specjalne nagrody dla użytkowników. Z pewnością również nasi partnerzy biznesowi przygotują coś dla zapisanych do newslettera kibiców. Wprowadzenie takiej formy interakcji z fanami to jeden z dalszych etapów rozwijania kanałów komunikacyjnych klubu i wkrótce zaskoczymy naszych sympatyków kolejną miłą niespodzianką” – mówi Koprowski.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›