PGE Skra wprowadza Newsletter dla kibiców
Od niedawna kibice PGE Skry Bełchatów mogą zapisywać się do specjalnie utworzonego Newslettera, dzięki któremu będą mogli w łatwy sposób pozyskiwać najnowsze informacje odnośnie klubu.
Newsletter to elektroniczna forma biuletynu, która jest rozsyłana za pomogą wiadomości e-mail. Dzięki temu można być w stałym kontakcie z klubem, a także dowiadywać się o nowościach w drużynie, transferach, pomysłach i projektach marketingowych, a także działalności sponsorów i zniżkach do sklepu PGE Skry.
Do Newslettera można zapisać się poprzez kliknięcie w specjalny banner na www.skra.pl. Potem wystarczy już tylko czekać na cykliczne wiadomości, które automatycznie będą przychodziły na skrzynkę mailową. To bardzo prosty sposób, by być na bieżąco ze swoim ukochanym klubem i nie przegapić żadnej istotnej informacji. W Newsletterze klub ma zamiar też umieszczać informacje, które dopiero po jakimś czasie zostaną oficjalnie opublikowane na klubowej witrynie.
– „Newsletter to bardzo skuteczna, ale również ciekawa forma komunikacji z kibicami. To my jako klub wychodzimy z inicjatywą do naszych sympatyków, dzieląc się z nimi tym, co dzieje się w naszej drużynie. Zdaję sobie sprawę, że wielu kibiców czerpie informacje z naszych kanałów społecznościowych, ale Newsletter pozwoli na zapoznanie się z nowościami w klubie nawet podczas rutynowego sprawdzania skrzynki pocztowej. Mam nadzieję, że kolejny sposób dotarcia do naszych fanów spotka się z dużym zainteresowaniem, zarówno naszych kibiców, jak i sponsorów” – mówi Konrad Piechocki, prezes zarządu KPS Skra Bełchatów S.A.
Jak podkreśla Tomasz Koprowski, dyrektor marketingu PGE Skry, newsletter nie jest czymś nowym, jeśli chodzi o formę komunikacji w klubach sportowych, ale… – „Jest na to narzędzie, którego w PGE Skrze brakowało. Dzięki temu każda osoba, która zapisze się do newslettera, będzie mogła na bieżąco otrzymywać informacje zarówno o wydarzeniach sportowych, jak i marketingowych naszego klubu. Będziemy systematycznie organizować konkursy i przygotowywać specjalne nagrody dla użytkowników. Z pewnością również nasi partnerzy biznesowi przygotują coś dla zapisanych do newslettera kibiców. Wprowadzenie takiej formy interakcji z fanami to jeden z dalszych etapów rozwijania kanałów komunikacyjnych klubu i wkrótce zaskoczymy naszych sympatyków kolejną miłą niespodzianką” – mówi Koprowski.