Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGE Skra uruchamia pierwszy siatkarski sklep mobilny w Polsce

PGE Skra po raz kolejny wychodzi naprzeciw wymaganiom swoich kibiców. Podczas meczów wyjazdowych fani będą mogli kupować gadżety bełchatowskiego klubu ze specjalnego mobilnego sklepu, co jest pierwszą taką inicjatywą w Polsce.

Nie jest tajemnicą, że PGE Skra jest klubem, który przyciąga kibiców do hal nie tylko w Bełchatowie, ale również w całej Polsce. Mecze wyjazdowe, na które przyjeżdżają bełchatowianie, cieszą się ogromną popularnością. Nie ma jednak w tym nic dziwnego – kibice chcą zobaczyć w akcji m.in. Mariusza Wlazłego, Karola Kłosa, Jakuba Kochanowskiego, Artura Szalpuka czy innych graczy PGE Skry.

Bełchatowskich działaczy i siatkarzy cieszy również fakt, że kibice chętnie identyfikują się z klubem i w całej Polsce można spotkać ich dumnie prezentujących żółto-czarne barwy. Od najbliższego sezonu fani będą mieli jeszcze łatwiejszy dostęp do gadżetów PGE Skry, a wszystko dzięki sklepowi mobilnemu, który będzie podążał za siatkarzami.

– „To kolejny innowacyjny projekt, który PGE Skra wprowadza jako pierwszy klub siatkarski w Polsce. Chcemy doceniać kibiców nie tylko w Bełchatowie, gdzie mamy dwa stacjonarne punkty sprzedaży gadżetów, ale również w innych miastach Polski. Liczę na to, że nasz mobilny sklep spotka się z zainteresowaniem kibiców, a żółto-czarne gadżety zakupione przed wyjazdowymi meczami pomogą stworzyć tak gorącą atmosferę, że siatkarze PGE Skry poczują się jak u siebie” – mówi Konrad Piechocki, prezes klubu.

Stworzenie mobilnego sklepu PGE Skry nie byłoby możliwe, gdyby nie firmy Transport-Frysiak oraz Hako, które nie tylko mocno zaangażowały się w projekt, ale… przedłużyły też współpracę z klubem.

– „Nasza współpraca rozpoczęła się w ubiegłym sezonie. Nie ukrywam, że to dla nas wielki zaszczyt, bo dla firmy to mocny zabieg wizerunkowy, a ja sam od lat jestem kibicem PGE Skry i cieszę się, że mogę ją wspierać. Jestem obecny w hali Energia na każdym meczu i mocno przeżywam każde spotkanie. Jesteśmy zadowoleni ze wspólnych działań i wierzymy, że kolejny sezon przyniesie nam wszystkim wiele ciekawych projektów” – mówi Krzysztof Błaszczyk, właściciel firmy Hako.

Wszystko wskazuje na to, że po raz pierwszy z mobilnego sklepu PGE Skry kibice będą mogli skorzystać już w najbliższy weekend podczas turnieju Gigantów Siatkówki w Kępnie. Z kolei na jego plusligową inaugurację trzeba będzie poczekać do 27 października, kiedy to bełchatowianie zagrają na wyjeździe z Treflem Gdańsk.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›