Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGE Skra najbardziej medialnym klubem w PlusLidze

Mimo że PGE Skra ma za sobą słodko-gorzki sezon, wciąż pozostaje najpopularniejszą siatkarską drużyną w Polsce, bełchatowski klub został liderem ligowego rankingu medialności.

Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przygotowała specjalny raport, w którym pod uwagę wzięła medialność klubów PlusLigi w sezonie 2018/2019 w przedziale czasowym od września ubiegłego roku do 5 maja 2019, czyli zakończenia rozgrywek o mistrzostwo Polski.

PGE Skra została absolutnym liderem rankingu medialności. W podanym czasie na temat bełchatowskiego klubu powstało aż 23 637 artykułów, nie tylko w lokalnych mediach, ale również największych tytułach prasowych, internetowych, telewizyjnych czy radiowych.

Drugie miejsce zajęła Asseco Resovia, a na najniższym stopniu podium stanęła ZAKSA Kędzierzyn-Koźle, czyli aktualny mistrz Polski. Warto dodać, że ich wynik oscyluje w granicach 17000 artykułów, czyli znacznie mniej, niż w przypadku PGE Skry.

Najnowsze

Wojciech Sobierajski ambasadorem marki Garmin

Wojciech "Sobieraj" Sobierajski, trzykrotny medalista mistrzostw świata w biegach z przeszkodami, został ambasadorem marki Garmin -Jest ...

Całość ›
Raporty

Legia z koroną medialności

Choć Legia nie została piłkarskim mistrzem Polski, a w wirtualnych rozgrywkach Ekstraklasa Games została w finale pokonana przez ...

Całość ›

New Balance dedykuje Liverpoolowi buty

New Balance pokazał wyjątkową edycję swojego flagowego modelu 997H Wersja Liverpool FC została zaprezentowana przy okazji premiery ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›