Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGE Skra Bełchatów wciąż Promuje Łódzkie

PGE Skra Bełchatów wciąż będzie promowała region łódzki. Klub mistrzów Polski wspólnie z Województwem Łódzkim postanowiły kontynuować umowę o wzajemnej współpracy.

Województwo Łódzkie zostało partnerem PGE Skry Bełchatów już kilka lat temu i od początku współpraca układała się niemal idealnie. Obie strony znacznie na tym korzystają, bo drużyna mistrzów Polski nie tylko promuje Łódzkie grając w halach innych zespołów w niemal wszystkich regionach Polski, ale również w całej Europie i na świecie. Przypomnijmy, że jako aktualny mistrz kraju PGE Skra Bełchatów występuje także w Lidze Mistrzów, a w tym roku po raz kolejny zagra w Klubowych Mistrzostwach Świata z udziałem najlepszych drużyn globu.

Dzięki temu popularność regionu, jak i PGE Skry z roku na rok rośnie. Można powiedzieć, że bełchatowski klub to perełka Łódzkiego, bo to on najczęściej z drużyn z regionu w ostatnich latach występował w europejskich pucharach. Dzięki temu, zarówno o Bełchatowie, jak i o Łódzkiem mówi się na całym świecie. To przekłada się też na wartość medialną, bo o PGE Skrze można przeczytać w tytułach prasowych na całym świecie czy oglądać zmagania siatkarzy w globalnych telewizjach i stacjach radiowych.

PGE Skra promuje region nie tylko na świecie, ale również… w sercu Łódzkiego, czyli Łodzi. To właśnie w stolicy województwa, a dokładniej w Atlas Arenie, rozgrywa swoje najważniejsze mecze Ligi Mistrzów, na które przychodzą dziesiątki tysięcy kibiców. To wielkie święto dla całego regionu, co widać po ogromnej frekwencji. – “Inne kluby nam tego zazdroszczą” – nie ma wątpliwości prezes zarządu KPS Skra Bełchatów Konrad Piechocki.

PGE Skra wielokrotnie została wybrana przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego “sportową perłą województwa łódzkiego”, dzięki czemu mogła liczyć na wsparcie finansowe z Unii Europejskiej. To ogromne wyróżnienie i docenienie marki, jaką przez lata wytworzył najbardziej reprezentatywny klub województwa łódzkiego.

Warto dodać, że kolejną formą współpracy było też… stworzenie specjalnego pociągu PGE Skry. Pasażerowie, którzy korzystają z Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, z okazji trzecich urodzin ŁKA mieli okazję podróżować składem o nazwie SKRA. Na nowoczesnym pociągu umieszczono klubowy logotyp, a także zdjęcia m.in. Mariusza Wlazłego, mistrza świata z 2014 roku i żywej legendy PGE Skry oraz Karola Kłosa, innego z wybitnych siatkarzy bełchatowskiej drużyny. Była to ogromna atrakcja dla każdego fana siatkówki z całego województwa.

Łódzkie oraz PGE Skra nie zapominają również o młodzieży, która w przyszłości może stanowić zarówno o sile klubu, jak i reprezentować województwo oraz kraj w najważniejszych rozgrywkach siatkarskich. Stąd organizowany przez Województwo Łódzkie projekt Orlikowa Liga Mistrzów, który skierowany jest do młodych adeptów sportu. Zawody realizowane są przez EKS Skra Bełchatów, co gwarantuje nie tylko profesjonalne przeprowadzenie turniejów, ale również możliwość zauważenia siatkarskich talentów przez trenerów grup młodzieżowych klubu.

– “To tylko kilka z wielu wspólnych akcji oraz imprez zrealizowanych już przez Województwo Łódzkie i PGE Skrę w ramach współpracy. – Pomysłów nie brakuje, więc mam nadzieję, że kolejny rok współpracy będzie równie udany” – mówi Konrad Piechocki.

Najnowsze

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do platformy Sponsoring Sport.pl

Grający na co dzień w Ekstraklasie futsalu zespół Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do korzystających z platformy Sponsoring ...

Całość ›

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców

Kibice w głosowaniu przeprowadzonym na oficjalnym profilu KoszKadry na portalu Facebook wybrali zwycięski projekt koszulki, opracowany ...

Całość ›

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności

Drugi dzień konkursu Pucharu Świata był trzecim najchętniej oglądanym programem w minionym tygodniu W minionym tygodniu, tj w okresie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do naszej platformy, witamy serdecznie.
#sponsoringsport #ksacanafutsal #futsal https://t.co/5JC7SV3ef5

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców.
#sponsoringsport #koszykowka #konkurs https://t.co/hmMtrgHJgn