Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGE partnerem tytularnym stadionu na kolejne 5 lat

PGE Polska Grupa Energetyczna i operator PGE Narodowego podpisały nową umowę sponsoringową na kolejne pięć lat. Jednocześnie arenie nadano imię legendarnego trenera piłki nożnej – Kazimierza Górskiego.

Dotychczasowe pięć lat na PGE Narodowym było pełne emocji, których dostarczały największe i najciekawsze wydarzenia sportowe, rozrywkowe i kulturalne w Polsce. W tym czasie marka największej polskiej firmy energetycznej towarzyszyła ponad 100 całostadionowym wydarzeniom, w tym meczom piłkarskiej reprezentacji Polski, koncertom gwiazd polskiej i światowej muzyki, targom, wystawom i spotkaniom biznesowym. Od lipca 2015 roku do końca 2020 r. PGE Narodowy odwiedziło ponad 8 milionów osób. PGE Polska Grupa Energetyczna jako partner tytularny stadionu wspiera jego rozwój i przez następne pięć lat będzie współtworzyła to wyjątkowe miejsce – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

W ramach negocjacji nowej umowy PGE i PL.2012+ przeprowadziło dokładną analizę dotychczasowych wspólnych działań, w wyniku czego, m.in. odświeżono pakiet świadczeń partnerskich i uwzględniono możliwość nadania PGE Narodowemu imienia Kazimierza Górskiego.

„Dzięki naszej współpracy jesteśmy w stanie udostępniać stadion szerokiemu gronu odbiorców, dla których arena żyje 365 dni w roku. Z jednej strony staramy się zapełniać kalendarz wydarzeniami, na które czekają fani piłki nożnej czy miłośnicy koncertów, a z drugiej ściśle współpracujemy z biznesem, stąd liczne konferencje, kongresy, targi. Na terenach zewnętrznych organizujemy też bezpłatne wydarzenia w ramach naszej strategii CSR. To wszystko nie byłoby jednak możliwe na tak dużą skalę, gdyby nie współpraca z PGE Polską Grupą Energetyczną” – mówi Włodzimierz Dola, prezes zarządu operatora PGE Narodowego.

Marka PGE Narodowy powstała w wyniku połączenia dwóch silnych brandów – „Stadionu Narodowego w Warszawie” oraz PGE Polskiej Grupy Energetycznej w 2015 roku. Rebranding ze Stadionu Narodowego w PGE Narodowy był pierwszą tego typu operacją o tak dużej skali w Polsce. Mimo wysokiego poziomu zaawansowania przedsięwzięcia oraz licznych wyzwań, które mu towarzyszyły, organizacje z sukcesem wprowadziły na rynek nową markę. Dzisiaj PGE Narodowy jest postrzegany jako lider w branży wydarzeń masowych, spotkań biznesowych, jak i w zakresie organizowania czasu wolnego.

Badania przeprowadzone na zlecenie PL.2012+ w 2021 roku pokazują, że PGE Narodowy jest najbardziej rozpoznawalnym obiektem sportowo-widowiskowym w Polsce. Średnio aż trzy na pięć osób zapytanych o obiekty tego typu zlokalizowane w Polsce, wymienia go spontanicznie, a 84 proc. badanych rozpoznaje obiekt na podstawie fotografii.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›