Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGE Narodowy stworzy ogromną strefę kibica?

PGE Narodowy planuje otworzyć ogromna strefę kibica, operator szuka partnerów do współpracy.

Ponad 70 tysięcy osób mogłoby obejrzeć w Narodowej Strefie Kibica mecz Polska-Senegal, który zostanie rozegrany 19 czerwca o godzinie 17.00. Będzie to pierwsze spotkanie Biało-Czerwonych w ramach Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji. Aby strefa mogła powstać, operator PGE Narodowego musi jednak znaleźć partnerów.

Spółka PL.2012+ ogłosiła już przetarg na zaprojektowanie sceny, montaż i obsługę systemów wizyjnych oraz nagłośnienia w Narodowej Strefie Kibica. Zgodnie z założeniami na płycie PGE Narodowego miałyby się pojawić cztery ekrany o wymiarach 16×9 metrów każdy, zawieszone na konstrukcji o wysokości minimum 17 metrów, a także scena przystosowana do budowy studia telewizyjnego.

— „Narodowa Strefa Kibica to duży projekt, w ramach którego chcielibyśmy umożliwić fanom piłki nożnej wspólne dopingowanie Biało-Czerwonych na PGE Narodowym. W ten sposób nawiązalibyśmy do emocji, które wypełniały tę arenę podczas Euro 2012. W tej chwili intensywnie poszukujemy partnerów, którzy pomogą nam zrealizować to przedsięwzięcie. Nie potrafimy jeszcze ocenić, czy faktycznie dojdzie do jego realizacji, jednak niewątpliwie byłaby to najbardziej spektakularna strefa kibica w Warszawie podczas MŚ 2018” — mówi Monika Borzdyńska, dyrektor ds. komunikacji, promocji i marketingu PGE Narodowego. Jednym z potwierdzonych już partnerów wydarzenia ma być Telewizja Polska.

Biało-Czerwona Twierdza, jak nazywany jest PGE Narodowy po serii spektakularnych zwycięstw Reprezentacji Polski, została oficjalnie otwarta 29 stycznia 2012 roku. Arenę wybudowano z myślą o mistrzostwach Euro 2012. Po tej imprezie spółka zarządzająca obiektem wypełniła go wydarzeniami, dzięki czemu PGE Narodowy jest uznawany za jedną z najlepiej zarządzanych aren wielofunkcyjnych, która dodatkowo rokrocznie przynosi zysk.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›