Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PGE Ekstraliga bardzo chętnie oglądana

Fot. zuzelwobiektywie.pl

Milionowe wyświetlenia materiałów w internecie, ogromna oglądalność w telewizji oraz prawie milionowa frekwencja na obiektach, PGE Ekstraliga pobiła rekordy.

Ponad 48 milionów odtworzeń materiałów wideo we współpracy medialnej z WP Sportowe Fakty, 12-milionowa oglądalność telewizyjna wszystkich wydarzeń związanych z PGE Ekstraligą w nSport+ i ELEVEN SPORTS, a także frekwencja skumulowana na stadionach wynosząca prawie 700 tys. widzów. To rekordy PGE Ekstraligi z zakończonego niedawno sezonu 2019.

Chociaż przed sezonem nie brakowało głosów, iż rozgrywanie meczów w terminach piątkowych, a przede wszystkim transmisje telewizyjne na dwóch kanałach ze wszystkich 64 spotkań, nie spowodują rozwoju, okazało się, że najlepsza żużlowa liga świata rozkwitła i dotarła do bardzo szerokiego spektrum kibiców.

W telewizjach nSport+ i ELEVEN SPORTS chętnie oglądano nie tylko transmisje LIVE z meczów, ale także inne programy poprzedzające kolejki ligowe oraz podsumowania. Razem dało to imponujący wynik ponad 12.288.270 widzów.

Średnia oglądalność PGE Ekstraligi w sezonie 2019 w nSport+ wyniosła (mecze LIVE) 165.450 widzów, a w ELEVEN SPORTS (mecze LIVE) 94.249 widzów.

Jeśli brać pod uwagę rekordy meczów LIVE, to trzykrotnie przekroczono barierę 200 tysięcy widzów.

Rekordy transmisji LIVE w nSport+ w sezonie 2019:

WROZIE (14.04.2019) 206.772
ZIEGOR (28.07.2019) 203.859
ZIECZE (02.06.2019) 203.488
Rekordy transmisji LIVE w ELEVEN SPORTS w sezonie 2019:

WROLUB (31.05.2019) 188.475
ZIEGRU (26.04.2019) 136.790
GRULUB (23.08.2019) 131.775

Najlepiej oglądanym Magazynem PGE Ekstraligi (LIVE w nSport+) było wydanie z 11.08.2019 z oglądalnością na poziomie blisko 90 tys. widzów.

Oglądalność PGE Indywidualnych Międzynarodowych Mistrzostw Ekstraligi 2019, rozegranych w Gdańsku wyniosła 172.188 widzów.

Średnie oglądalności telewizyjne LIVE w rankingu klubowym (nSport+ i ELEVEN SPORTS) w sezonie 2019:

BETARD Sparta Wrocław 152.296
STELMET Falubaz Zielona Góra 140.643
GET WELL Toruń 136.295
FOGO Unia Leszno 133.421
SPEED CAR Motor Lublin 129.897
MRGARDEN GKM Grudziądz 120.520
TRULY.WORK Stal Gorzów 117.588
forBET Włókniarz Częstochowa 112.683

Po raz pierwszy w historii PGE Ekstraliga posiadała własny magazyn internetowy. We współpracy z Wirtualna Polska Sportowe Fakty program „Bez Hamulców” prowadzony przez Dariusza Ostafińskiego i Jarosława Galewskiego, zanotował w internecie 8.161.147 odtworzeń (21 magazynów LIVE). Wielką wartością dodaną „Bez Hamulców” był fakt, iż można było go oglądać bezpośrednio na stronie głównej Wirtualnej Polski (wp.pl). Ogółem do 1 października 2019 roku we współpracy PGE Ekstraligi z Wirtualną Polską wyemitowano 389 materiałów wideo dotyczących rozgrywek najlepszej żużlowej ligi świata.

Niezmiennie rozgrywki PGE Ekstraligi cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem bezpośrednio na stadionach. 64 mecze minionego sezonu obejrzało łącznie 692.129 widzów. Dało to średnią 10.815 widzów. Jeśli brać pod uwagę mecze piątkowe, to obejrzało je 283.895 widzów (średnio 9.789). Z kolei w niedziele było jeszcze lepiej: 408.234 widzów (sumarycznie) i 11.663 (średnio).

W rankingu procentowego zapełnienia stadionów na meczach PGE Ekstralig zdecydowanym liderem okazał się SPEED CAR Motor Lublin, który na wszystkich meczach miał zapewniony komplet widzów.

Procentowe zapełnienie stadionów PGE Ekstraligi 2019:

Lublin 100 %
Wrocław 98,72 %
Zielona Góra 87,30 %
Grudziądz 85,71 %
Częstochowa 82,10 %
Leszno 67,04 %
Gorzów 59,37 %
Toruń 49,71 %

Spory rozwój zanotowała PGE Ekstraliga w mediach społecznościowych. Oficjalna aplikacja mobilna rozgrywek została pobrana 89 tys. razy. W trakcie sezonu jej ekrany wyświetlono prawie 28 milionów razy. Strona internetowa speedwayekstraliga.pl zyskała 1,23 miliony wyświetleń, licząc tylko okres od kwietnia do października 2019 roku. W mediach społecznościowych niezmiennie najpopularniejszy był profil na facebooku (96 tys. polubień, prawie 97 mln zaangażowania fanów), przed kontem na Instagramie (31 tys. obserwujących) i twitterze (13 tys. obserwujących).

Oficjalny kanał YouTube PGE Ekstraligi zgromadził 11 tys. subskrybentów, a czas oglądania wszystkich produkcji mierzony w minutach zamknął się sumą 1.592.717.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›