fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Perła przedłuża umowę sponsorską z Motorem Lublin

Perła – Browary Lubelskie S.A. podpisała nową umowę sponsorską z Motorem Lublin. Sezon 2018/2019 będzie kolejnym, w którym Spółka wesprze lubelski klub piłki nożnej.

– “Jak na prawdziwych kibiców przystało, jesteśmy dumni po zwycięstwie i wierni po porażce. Lubelski browar od lat wspiera Motor Lublin” – mówi Andrzej Rutkowski, Dyrektor Generalny Perła – Browary Lubelskie S.A. – Kolejna umowa sponsorska to dowód naszego zaufania do Prezesa klubu, sztabu szkoleniowego i całej drużyny Motoru. Wierzymy, iż ostatnie wzmocnienia, w szczególności pojawienie się w składzie bardzo doświadczonych zawodników mających na koncie występy w Ekstraklasie, pomogą klubowi osiągnąć upragniony awans do drugiej ligi. Życzymy tego całemu zespołowi oraz wszystkim kibicom. Cieszymy się, że frekwencja na meczach drużyny, której jesteśmy wieloletnim partnerem, tak często utrzymuje się na poziomie spotkań z najwyższej klasy rozgrywkowej.

– “Wszystkich fanów lubelskiej piłki nożnej tradycyjnie już zapraszam do odwiedzania stoisk Perły w trakcie meczów na Arenie Lublin, a na tych, którzy nie mogą towarzyszyć Motorowi na meczach wyjazdowych, czekają transmisje na żywo w Perła Sport Pubie” – dodaje dyrektor Andrzej Rutkowski.

“Motor i Perła to dwie marki, które w powszechnej świadomości kojarzą się z Lublinem. Cieszę się, że kolejny sezon będziemy występować w jednej drużynie. Z tego miejsca bardzo dziękuję za zaufanie ze strony naszego wieloletniego i sprawdzonego Partnera. Głęboko wierzę, że w nadchodzących rozgrywkach dostarczymy naszym fanom wielu pozytywnych wrażeń i okazji do świętowania, w wypadku pełnoletnich kibiców przy szklaneczce piwa Perła, zwycięstw Motoru” – powiedział po podpisaniu umowy Leszek Bartnicki, Prezes Zarządu Motoru Lublin S.A.

Najnowsze

STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata

Polski bukmacher, marka STS przedłużyła umowę z Asseco Resovią Rzeszów, współpraca potrwa minimum dwa lata STS – największy ...

Całość ›
Raporty

Legia na czele od początku sezonu

Na przestrzeni lipca, kolejny miesiąc z rzędu, to Legia była najbardziej medialnym klubem Ekstraklasy – wynika z analizy ...

Całość ›

Eurolocum.pl nowym sponsorem klubu

Oficjalnym sponsorem PGE VIVE Kielce została firma Eurolocumpl zajmująca się doradztwem w obrocie nieruchomościami Logotyp firmy w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata.
#sponsoringsport #assecoresoviarzeszow #siatkowka https://t.co/3ZWJ6dWxp3

Legia na czele medialności już od początku.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/pFlruFVJyf