Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Perła – Browary Lubelskie S.A i Motor Lublin z nową umową

Perła – Browary Lubelskie S.A i Motor Lublin zawarły nową umowę, na mocy której obecny Partner Strategiczny nadal będzie wspierał klub.

„Podobnie jak lubelscy kibice piłki nożnej cieszymy się z długo wyczekiwanego awansu Motoru do II ligi. Wierzymy i szczerze życzymy Klubowi, aby był to moment przełomowy i przepustka do realizacji coraz ambitniejszych celów sportowych” – mówi Andrzej Rutkowski, Dyrektor Generalny Perła – Browary Lubelskie S.A. – „Jak wiadomo, nasza Spółka od lat wspiera piłkarski Motor Lublin, więc również w sezonie 2020/2021 na koszulkach zawodników pierwszej drużyny nie może zabraknąć czerwonej szarfy Perła” – dodaje.

„W niepewnych czasach szczególnie ciepłe słowa należą się naszym wieloletnim, sprawdzonym Partnerom, którzy towarzyszą Klubowi zarówno w dniach zwycięstw jak i w trudniejszych momentach. Niewątpliwie należy do nich Perła” – podkreśla Paweł Majka, Prezes Zarządu Motor Lublin S.A. – „Ma dla nas duże znaczenie, że niezależnie od pojawiania się nowych znaczących podmiotów skłonnych do pomagania nam w spełnianiu piłkarskich marzeń, w gronie naszych najbliższych przyjaciół od dawna pozostaje lubelski browar. Tak jak wspomniał dyr. Andrzej Rutkowski, logotyp Perły pojawi się na strojach naszych zawodników, w wielu miejscach na stadionie, a kibice będą mogli nabyć w trakcie meczów domowych produkty naszego Partnera Strategicznego.”

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›