Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PepsiCo nowym partnerem Eintrachtu Frankfurt

PepsiCo Germany i Eintracht Frankfurt podpisały pięcioletnia umowę, na mocy której firma będzie partnerem premium klubu.

Współpraca obejmuje wyłączne prawo do dostarczania i serwowania napojów bezalkoholowych, mrożonej herbaty i przekąsek na wszystkich imprezach w Deutsche Bank Park. Umowa zakłada również świadczenia reklamowe PepsiCo a w szczególności ekspozycje marki Pepsi MAX. Firma będzie współpracować z drużyną męska, kobieca a także młodzieżowa.

Axel Hellmann, dyrektor generalny Eintracht Frankfurt Fußball AG, mówi: – „PepsiCo jest idealnym partnerem dla Eintracht Frankfurt pod wieloma względami. Jako międzynarodowa czołowa marka z niemiecką siedzibą w regionie Ren-Men, istnieje wiele podobieństw do znanego na całym świecie Eintrachtu, który zawsze stał i pielęgnował swoje regionalne korzenie. Obie instytucje cechuje tradycja i stabilność oraz wypracowany przez dziesięciolecia stosunek do zagadnień społeczno-politycznych. PepsiCo pokazało nam również przekonującą koncepcję, jeśli chodzi o zrównoważony rozwój. Dzięki szczególnej różnorodności asortymentu PepsiCo zapewnia atrakcyjną i rozszerzoną ofertę dla naszych kibiców i gości stadionów. To partnerstwo jest kamieniem milowym dla Eintracht Frankfurt i Deutsche Bank Park.

„Dla nas to partnerstwo jest kamieniem milowym dla naszego sponsoringu sportowego w Niemczech! Bardzo się cieszymy, że będziemy wspierać Eintracht Frankfurt jako nowy partner od nadchodzącego sezonu. Przede wszystkim połączenie z lokalizacją we Frankfurcie jest istotna sprawą i czyni to partnerstwo czymś wyjątkowym”. – powiedział Torben Nielsen, dyrektor regionalny PepsiCo.

Warto podkreślić, ze do tej pory Eintracht Frankfurt współpracowały z bezpośrednią konkurencja, firma Coca-Cola.

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›