PepsiCo nowym partnerem Eintrachtu Frankfurt

PepsiCo Germany i Eintracht Frankfurt podpisały pięcioletnia umowę, na mocy której firma będzie partnerem premium klubu.
Współpraca obejmuje wyłączne prawo do dostarczania i serwowania napojów bezalkoholowych, mrożonej herbaty i przekąsek na wszystkich imprezach w Deutsche Bank Park. Umowa zakłada również świadczenia reklamowe PepsiCo a w szczególności ekspozycje marki Pepsi MAX. Firma będzie współpracować z drużyną męska, kobieca a także młodzieżowa.
Axel Hellmann, dyrektor generalny Eintracht Frankfurt Fußball AG, mówi: – „PepsiCo jest idealnym partnerem dla Eintracht Frankfurt pod wieloma względami. Jako międzynarodowa czołowa marka z niemiecką siedzibą w regionie Ren-Men, istnieje wiele podobieństw do znanego na całym świecie Eintrachtu, który zawsze stał i pielęgnował swoje regionalne korzenie. Obie instytucje cechuje tradycja i stabilność oraz wypracowany przez dziesięciolecia stosunek do zagadnień społeczno-politycznych. PepsiCo pokazało nam również przekonującą koncepcję, jeśli chodzi o zrównoważony rozwój. Dzięki szczególnej różnorodności asortymentu PepsiCo zapewnia atrakcyjną i rozszerzoną ofertę dla naszych kibiców i gości stadionów. To partnerstwo jest kamieniem milowym dla Eintracht Frankfurt i Deutsche Bank Park.
– „Dla nas to partnerstwo jest kamieniem milowym dla naszego sponsoringu sportowego w Niemczech! Bardzo się cieszymy, że będziemy wspierać Eintracht Frankfurt jako nowy partner od nadchodzącego sezonu. Przede wszystkim połączenie z lokalizacją we Frankfurcie jest istotna sprawą i czyni to partnerstwo czymś wyjątkowym”. – powiedział Torben Nielsen, dyrektor regionalny PepsiCo.
Warto podkreślić, ze do tej pory Eintracht Frankfurt współpracowały z bezpośrednią konkurencja, firma Coca-Cola.