Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PayTren Globalnym Sponsorem Lechii Gdańsk

Firma PayTren jest globalnym sponsorem Lechii Gdańsk, umowa została podpisana do 30 czerwca 2020 roku.

Współpraca z nowym partnerem rozpoczęła od meczu z Legią Warszawa. Logotyp sponsora będzie widoczny na Stadionie Energa Gdańsk, oficjalnej stronie internetowej klubu oraz na koszulkach piłkarzy Lechii Gdańsk.

PayTren to aplikacja do transakcji mobilnych dla różnych rodzajów płatności i zakupów, zapewniająca dodatkowe benefity przy każdej transakcji. Jej twórcą jest Yusuf Mansur, a spółka posiada również licencję do prowadzenia działalności bankowej. Obecnie z platformy korzysta 5 milionów klientów, a aplikacja została zaprojektowana tak, aby zapewnić swoim użytkownikom bezpieczeństwo i wygodę.

– “Bardzo się cieszymy z podjęcia współpracy z firmą PayTren, która poprzez działanie z nami będzie chciała rozwijać swoją działalność na rynku europejskim. Umowa, która została podpisana, to dopiero początek. Współpraca z globalnym partnerem to ważny krok dla całego Klubu, który pozwoli nam na dalszy rozwój Lechii” – powiedział Prezes Lechii Gdańsk Adam Mandziara.

Najnowsze

PGE Skra najbardziej medialnym klubem w PlusLidze

Mimo że PGE Skra ma za sobą słodko-gorzki sezon, wciąż pozostaje najpopularniejszą siatkarską drużyną w Polsce, bełchatowski klub ...

Całość ›

Startują turnieje piłkarskie dla dzieci – Akademie Klasy Ekstra

Rusza czwarta edycja cyklu imprez piłkarskich dla najmłodszych pod hasłem Akademie Klasy Ekstra, organizowana przez Ekstraklasę SA ...

Całość ›

ONICO z najwyższą frekwencją w sezonie 2018/2019

W sezonie 2018/2019 PlusLigi na domowych meczach ONICO Warszawa pojawiło się łącznie 58 671 kibiców, co daje średnią 3 911 osób na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

PGE Skra najbardziej medialnym klubem w PlusLidze.
#sponsoringsport #siatkowka #pgeskrabelchatow https://t.co/Gq3TGSkaNd

Startują turnieje piłkarskie dla dzieci - Akademie Klasy Ekstra.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://t.co/IdLkPr7saD