Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Nie Patrz Jak Gram – akcja społeczna Piasta Gliwice

Piast Gliwice rozpoczął kampanię, która ma ograniczyć zachowania rodziców trenujących dzieci.

Piast Gliwice oraz Akademia Piłkarska „Team” nie zgadzają się na zachowania niektórych rodziców w trakcie treningów swoich dzieci. Szczególnie ojcowie w czasie gry czy treningów swoich synów często bardzo emocjonalnie wyrażają swoje opinie na temat gry. Takie zachowanie stresuje dzieci i przeszkadza w prowadzeniu treningów. Piast Gliwice za pomocą specjalnego spotu pokazuje, że nie należy się tak zachowywać.

Jarosław Kaszowski, założyciel AP Team: – „Praca z najmłodszymi sportowcami wymaga pełnego skupienia i żywa ingerencja rodziców w zajęcia jest niedopuszczalna. Jednym z głównym celów, jakie sobie postawiliśmy tworząc struktury akademii było wyeliminowanie sytuacji, w których rodzic zbyt mocno reaguje na poczynania dziecka na treningu bądź meczu. Praca wychowawcza jakiej się podjęliśmy systematycznie przynosi efekty, jednak wciąż mamy wiele do zrobienia. Nie możemy pozwolić na to, by presja wywierana na dziecko hamowała jego rozwój sportowy. Musimy sprawić, żeby nasze pociechy odczuwały tylko i wyłącznie radość z trenowania. Wspierajmy, motywujmy, doceniajmy, ale nie przeszkadzajmy. ”

Źródło: Piast Gliwice

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›