Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

#PasujePomóc Cracovia oddaje kibicom miejsca na bandach

Posiadacze karnetów na mecze Cracovii będą mogli bezpłatnie przekazywać swoje wyrazy wsparcia dla zawodników Pasów, korzystając z band LED oraz telebimów. Zbiórka haseł od Kibiców rusza pod nazwą #PasujePomóc.

Przed każdym spotkaniem PKO BP Ekstraklasy oraz Totolotek Pucharu Polski, rozgrywanym na Stadionie Cracovii do końca sezonu 2019/20, Klub zbierać będzie wspierające hasła oraz zdjęcia od posiadaczy karnetów. Treści przesyłane będą drogą mailową na adres marketing@cracovia.pl – zawsze do piątku poprzedzającego domowy mecz. W wypadku rozgrywania spotkania w tygodniu, terminem będzie dzień bezpośrednio przed meczem. Jeśli termin zostanie przekroczony lub liczba nadesłanych haseł przekroczy czas przeznaczony na ich emisję, pojawią się one na bandach podczas kolejnego meczu.

Posiadacze abonamentów mają opcjonalny wybór nośników – może to być sama treść na bandy LED, samo zdjęcie na telebimy lub obydwa naraz. Możliwość skorzystania z tej opcji jest jednorazowa, a tekst nie może przekroczyć 50 znaków.

Emisja kibicowskich treści ma być formą rekompensaty i możliwością wsparcia Klubu oraz drużyny w sytuacji, w której Karnetowicze nie mogą gościć na Stadionie.

Wśród propozycji dla posiadaczy karnetów, mających zbilansować zamknięcie Stadionu na czas pandemii, jest również preferencyjna oferta karnetów na sezon 2020/21 dla przedłużających dotychczasowy abonament, której szczegóły zostaną podane wkrótce. Dla zainteresowanych oferowane są również vouchery, gwarantujące 50 zł upustu przy zakupach za minimum 100 zł w Oficjalnym Sklepie Cracovii.

Każdy Karnetowicz Cracovii może również zgłosić się po odbiór kodu dostępu do usług Canal+ w ramach akcji „Ty Wspierasz, My Dziękujemy”. Jego zastosowanie po pierwszym, bezpłatnym miesiącu korzystania umożliwi śledzenie spotkań PKO BP Ekstraklasy za darmo do końca sezonu.

Bogata oferta na ten wyjątkowy czas ma stanowić podziękowanie dla wszystkich, wspierających najstarszy Klub sportowy w Polsce w tym trudnym czasie. Inicjatywa #PasujePomóc zaproponuje również ciekawe rozwiązania wsparcia Klubu dla Kibiców nieposiadających karnetów. Akcja na szerszą skalę ruszy już niebawem.

Klub deklaruje również, że bacznie obserwuje rozwój sytuacji związany ze stanem epidemicznym. W sytuacji, w której Kibicom umożliwiony zostanie powrót na ligowe trybuny, będzie reagować na bieżąco zgodnie z rozwojem wydarzeń.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›