fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Partnerem technicznym GKS-u Katowice została firma RED BOX

Nowym partnerem technicznym wielosekcyjnego GKS-u Katowice została firma RED BOX, dystrybuująca sprzęt sportowy marki Macron.

– “Nowy partner techniczny będzie odpowiadał za sprzęt sportowy wielosekcyjnego GKS-u Katowice przez trzy najbliższe lata. Warto podkreślić, że poza piłkarzami, piłkarkami oraz siatkarzami, firma Macron docelowo będzie ubierała również Akademię Piłkarską “Młoda GieKSa”. Zależało nam na tym, by partner z którym będziemy współpracować był bardziej dostępny dla kibiców pod kątem jakości, ceny produktów i możliwości ich nabycia. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na sprzęt Macron oraz na firmę RED BOX, która będzie wspierała nas w działaniach i obsługiwała cały projekt. Gwarantuje nam ona osiągnięcie założeń, jakie sobie wyznaczyliśmy przed podpisaniem umowy” – mówi Marcin Ćwikła, dyrektor zarządzający GKS-u Katowice.

– “Współpracę z GKS-em Katowice RED BOX podjął już w 2002 roku. Trwała ona nieprzerwanie do 2011 r. Pomimo zakończenia współpracy, RED BOX cały czas prowadzi sklep sportowy na stadionie GKS-u i wielokrotnie oferował sprzęt dla klubu oraz pomagał w jego zdobyciu. W 2014 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Macron, czołowym w Europie producentem sprzętu sportowego. Mamy nadzieję, że w najbliższym sezonie GieKSa grając w sprzęcie Macron włączy się do walki o najwyższe cele, a w nowym stadionie powstanie profesjonalny Macron Store, połączony z fan-shopem kibica GKS-u Katowice” – mówi Maciej Jankowiak, prezes firmy RED BOX.

RED BOX to instytucja działająca na arenie sportowej już od 1989 roku. Świadczy to niewątpliwe o jakości oraz solidności marki, która podąża za nowymi nurtami, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich partnerów, a także wskazuje na racjonalny model funkcjonowania, który od lat budzi zaufanie. Firma oferuje wysokiej klasy odzież sportową, buty sportowe, a także nowoczesny sprzęt piłkarski i bramkarski. Swoją ofertę kieruje nie tylko do zawodowych piłkarzy czy amatorów, ale także do wszystkich, którzy uwielbiają aktywność fizyczną. Odzież i obuwie firmy charakteryzuje wykonanie z wysokiej klasy materiałów. Więcej informacji na redboxsport.pl.

Macron to firma włoska, która istnieje od 1971 r. Jest europejskim liderem w produkcji i sprzedaży odzieży sportowej, działającym w czterech głównych obszarach działalności: odzież drużynowa – odzież sportowa i akcesoria do sportów zespołowych. Macron zawdzięcza swój sukces zdolności interpretowania potrzeb i wymagań tych, którzy uprawiają sport, rozwijając produkty wysokiej jakości technicznej. Kluby, które występują w Macron: Lazio Rzym, Nicea, Bolonia, TSV Monachium, Crystal Palace, West Ham, Bolton, Sporting Lizbona, PAOK Saloniki, FC Brugge, Deportivo La Coruna, a w Polsce od nowego sezonu Lech Poznań i GKS Katowice.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB