Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Panattoni Sponsorem Strategicznym Akademii Widzewa

Od 1 stycznia 2022 r. Sponsorem Strategicznym Akademii Widzewa będzie Panattoni – jeden z największych deweloperów powierzchni magazynowej w Polsce i Europie.

W 2022 r. Akademia Widzewa wejdzie z nowym Sponsorem Strategicznym – została nią firma Panattoni – deweloper powierzchni magazynowych, który od początku działalności – czyli od 2005 r. – zrealizował w Polsce projekty o łącznej powierzchni ponad 9 mln m2. Celem firmy jest wspieranie lokalnego biznesu poprzez dostarczanie dopasowanych do zróżnicowanych potrzeb wielofunkcyjnych budynków magazynowych. Na potrzeby rozwoju działalności Panattoni zajmuje się zakupem gruntów, zabezpieczając najbardziej strategiczne lokalizacje w kraju.

Na mocy podpisanej umowy, Panattoni będzie Sponsorem Strategicznym Akademii Widzewa do końca czerwca 2022 r. z opcją automatycznego przedłużenia o kolejny rok. Tym samym, logo Panattoni znajdzie się w centralnym miejscu koszulek meczowych zespołów Akademii Widzewa, zastępując obecny tam do tej pory logotyp Wielkiej Orkiestry Widzewskiej Pomocy, czyli inicjatywy OSK „Tylko Widzew”. Marka WOWP wspiera Akademię od 2017 r. i w tym czasie do Klubu, dzięki wpłatom zrzeszonych w jej ramach kibiców, trafił ponad 1 mln zł. Pieniądze te były przeznaczane m.in. na zakup sprzętu, regulowanie opłat za boiska czy finansowanie kosztów obozów dla młodych zawodników.

„Jeśli chcemy szkolić młodzież na najwyższym poziomie, tak aby jak najwięcej wychowanków zasilało pierwszy zespół, a także na zasadzie transferów trafiało do innych klubów w Polsce i Europie, to nie możemy opierać się na środkach pochodzących tylko od kibiców. Oczywiście to fani odbudowali Widzew Łódź po upadku, za to najwyższy szacunek, ale Klub musi zmieniać się w korporację sportową i po prostu liczyć, co się bardziej opłaca. Nie mam tu na myśli korporacji sensu stricte, ale odpowiedzialność Klubu za każdy aspekt jego działalności, komercjalizację i profesjonalną drabinkę sponsorską. Pozyskanie Sponsora Strategicznego dla Akademii jest milowym krokiem w tych działaniach” – powiedział Mateusz Dróżdż, prezes Widzew Łódź SA.

Zgodnie z zawartym porozumieniem, logo Panattoni będzie eksponowane zarówno na obiektach treningowych Widzewa, jak i na stadionie przy al. Piłsudskiego 138. Spoty promujące firmę będą emitowane na bandach led podczas meczów pierwszego zespołu, marka Panattoni będzie także eksponowana w komunikatach spikera oraz w oficjalnych mediach Klubu.

– „Rozbudowa drabinki sponsorskiej zarówno dla Akademii Widzewa, jak i pierwszej drużyny, była dla mnie jednym z priorytetów w ostatnich miesiącach. Teraz mogę z radością przywitać w gronie naszych partnerów firmę Panattoni. To dla nas ogromne wyróżnienie i dowód zaufania, że na ścisłą współpracę z Widzewem Łódź zdecydowała się tak uznana marka, rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. To efekt wytężonej pracy, długich rozmów i negocjacji, które – jak wielokrotnie podkreślałem – lubią ciszę. Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się wprowadzić Akademię na jeszcze wyższy poziom organizacyjny i sportowy” – dodał Michał Rydz, wiceprezes Widzew Łódź SA.

Panattoni od początku swojej działalności w Łodzi i okolicach dostarczyło 1,7 mln m2 powierzchni, stwarzając platformę wzrostu dla setek firm i branż. W granicach miasta deweloper realizuje m.in. gigantyczną inwestycję – Central European Logistics Hub, która już przekroczyła 400 000 m2, a docelowo osiągnie 600 000 m2. Na jej terenie powierzchnię wynajmują liderzy swoich branż, tacy jak Smyk, BSH czy Media Expert.

„Łódź dzięki naszym inwestycjom stale się rozwija, ale uważamy, że zasługuje także na drużynę piłkarską bijącą się o najwyższe cele w Polsce, a potem godnie reprezentującą kraj na arenie europejskiej. Dlatego postawiliśmy na Widzew, drużynę-legendę, 4-krotnego mistrza Polski, półfinalistę Pucharu Europy Mistrzów Klubowych, a także jedną z zaledwie dwóch – obok Legii – polskich drużyn, które występowały w fazie grupowej Ligi Mistrzów. Wierzymy, że nasze wsparcie będzie ważną cegiełką w nawiązaniu Widzewa do lat świetności” – skomentował Robert Dobrzycki, CEO & Co-owner Panattoni.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›