Panattoni Sponsorem Strategicznym Akademii Widzewa
Od 1 stycznia 2022 r. Sponsorem Strategicznym Akademii Widzewa będzie Panattoni – jeden z największych deweloperów powierzchni magazynowej w Polsce i Europie.
W 2022 r. Akademia Widzewa wejdzie z nowym Sponsorem Strategicznym – została nią firma Panattoni – deweloper powierzchni magazynowych, który od początku działalności – czyli od 2005 r. – zrealizował w Polsce projekty o łącznej powierzchni ponad 9 mln m2. Celem firmy jest wspieranie lokalnego biznesu poprzez dostarczanie dopasowanych do zróżnicowanych potrzeb wielofunkcyjnych budynków magazynowych. Na potrzeby rozwoju działalności Panattoni zajmuje się zakupem gruntów, zabezpieczając najbardziej strategiczne lokalizacje w kraju.
Na mocy podpisanej umowy, Panattoni będzie Sponsorem Strategicznym Akademii Widzewa do końca czerwca 2022 r. z opcją automatycznego przedłużenia o kolejny rok. Tym samym, logo Panattoni znajdzie się w centralnym miejscu koszulek meczowych zespołów Akademii Widzewa, zastępując obecny tam do tej pory logotyp Wielkiej Orkiestry Widzewskiej Pomocy, czyli inicjatywy OSK „Tylko Widzew”. Marka WOWP wspiera Akademię od 2017 r. i w tym czasie do Klubu, dzięki wpłatom zrzeszonych w jej ramach kibiców, trafił ponad 1 mln zł. Pieniądze te były przeznaczane m.in. na zakup sprzętu, regulowanie opłat za boiska czy finansowanie kosztów obozów dla młodych zawodników.
– „Jeśli chcemy szkolić młodzież na najwyższym poziomie, tak aby jak najwięcej wychowanków zasilało pierwszy zespół, a także na zasadzie transferów trafiało do innych klubów w Polsce i Europie, to nie możemy opierać się na środkach pochodzących tylko od kibiców. Oczywiście to fani odbudowali Widzew Łódź po upadku, za to najwyższy szacunek, ale Klub musi zmieniać się w korporację sportową i po prostu liczyć, co się bardziej opłaca. Nie mam tu na myśli korporacji sensu stricte, ale odpowiedzialność Klubu za każdy aspekt jego działalności, komercjalizację i profesjonalną drabinkę sponsorską. Pozyskanie Sponsora Strategicznego dla Akademii jest milowym krokiem w tych działaniach” – powiedział Mateusz Dróżdż, prezes Widzew Łódź SA.
Zgodnie z zawartym porozumieniem, logo Panattoni będzie eksponowane zarówno na obiektach treningowych Widzewa, jak i na stadionie przy al. Piłsudskiego 138. Spoty promujące firmę będą emitowane na bandach led podczas meczów pierwszego zespołu, marka Panattoni będzie także eksponowana w komunikatach spikera oraz w oficjalnych mediach Klubu.
– „Rozbudowa drabinki sponsorskiej zarówno dla Akademii Widzewa, jak i pierwszej drużyny, była dla mnie jednym z priorytetów w ostatnich miesiącach. Teraz mogę z radością przywitać w gronie naszych partnerów firmę Panattoni. To dla nas ogromne wyróżnienie i dowód zaufania, że na ścisłą współpracę z Widzewem Łódź zdecydowała się tak uznana marka, rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. To efekt wytężonej pracy, długich rozmów i negocjacji, które – jak wielokrotnie podkreślałem – lubią ciszę. Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się wprowadzić Akademię na jeszcze wyższy poziom organizacyjny i sportowy” – dodał Michał Rydz, wiceprezes Widzew Łódź SA.
Panattoni od początku swojej działalności w Łodzi i okolicach dostarczyło 1,7 mln m2 powierzchni, stwarzając platformę wzrostu dla setek firm i branż. W granicach miasta deweloper realizuje m.in. gigantyczną inwestycję – Central European Logistics Hub, która już przekroczyła 400 000 m2, a docelowo osiągnie 600 000 m2. Na jej terenie powierzchnię wynajmują liderzy swoich branż, tacy jak Smyk, BSH czy Media Expert.
– „Łódź dzięki naszym inwestycjom stale się rozwija, ale uważamy, że zasługuje także na drużynę piłkarską bijącą się o najwyższe cele w Polsce, a potem godnie reprezentującą kraj na arenie europejskiej. Dlatego postawiliśmy na Widzew, drużynę-legendę, 4-krotnego mistrza Polski, półfinalistę Pucharu Europy Mistrzów Klubowych, a także jedną z zaledwie dwóch – obok Legii – polskich drużyn, które występowały w fazie grupowej Ligi Mistrzów. Wierzymy, że nasze wsparcie będzie ważną cegiełką w nawiązaniu Widzewa do lat świetności” – skomentował Robert Dobrzycki, CEO & Co-owner Panattoni.