Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Outhorn z kolekcją „Where to?”

Producent odzieży, Outhorn, marka należąca do 4F zaprezentowała nową, wiosenną kampanię „Where to?”.

Wiosenna odsłona Outhorn to odzież dla wszystkich, którzy kochają modę i uwielbiają aktywnie spędzać czas. Niezależnie od tego, jaką  lubią aktywność – trekking, zajęcia fitness, czy jazda na rowerze.

Nową odzież charakteryzuje ponadczasowa, energetyczna czerwień oraz przedłużone, oversizowe formy dopełnione pikowaniami, prążkami i lampasami – to odzież idealna na weekendowe wypady za miasto i trekking w miejskiej dżungli. Dopasowane spódnice, kobiece sukienki, odkryte plecy i przykuwające uwagę ozdobne taśmy – to propozycja dla kobiet, które stylem podkreślają swoje atuty. Dla tych, które szukają równowagi i chcą czuć się swobodnie, marka Outhorn proponuje casulową linię z pozytywnie nastrajającymi hasłami na koszulkach „good mood”, „just breathe”. Na zajęcia pilates, czy trening w parku idealnie sprawdzi się kolekcja fitness, która bazuje na lekkich dzianinach. Przeznaczona jest dla energicznych, aktywnych kobiet, które lubią mocne zestawienia kolorystyczne i nowoczesny styl.

W kampanii „Where to?” udział wzięły twarze marki – Ula Dębską i Michał Malinowski marka Outhorn zachęca do podróżowania i odkrywania nowych miejsc w swoim własnym stylu.

Najnowsze

Maciej Handwerker Prezesem Odry Wodzisław

W Odrze Wodzisław doszło do nagłej zmiany Prezesa, z tej funkcji zrezygnował Marcin Piwoński, który objął funkcję Wiceprezydenta ...

Całość ›

Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle rozpoczęła współpracę z firmą WERON

Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle rozpoczęła współpracę z firmą WERON, oficjalnym dystrybutorem produktów marki NAMEDSPORT w ...

Całość ›

Świątek na okładce gry

Iga Świątek co chwilę trafia na pierwsze strony sportowych i lifestyleowych pism, a teraz zaliczy swój okładkowy debiut w świecie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›