Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Outhorn z kolekcją “Where to?”

Producent odzieży, Outhorn, marka należąca do 4F zaprezentowała nową, wiosenną kampanię „Where to?”.

Wiosenna odsłona Outhorn to odzież dla wszystkich, którzy kochają modę i uwielbiają aktywnie spędzać czas. Niezależnie od tego, jaką  lubią aktywność – trekking, zajęcia fitness, czy jazda na rowerze.

Nową odzież charakteryzuje ponadczasowa, energetyczna czerwień oraz przedłużone, oversizowe formy dopełnione pikowaniami, prążkami i lampasami – to odzież idealna na weekendowe wypady za miasto i trekking w miejskiej dżungli. Dopasowane spódnice, kobiece sukienki, odkryte plecy i przykuwające uwagę ozdobne taśmy – to propozycja dla kobiet, które stylem podkreślają swoje atuty. Dla tych, które szukają równowagi i chcą czuć się swobodnie, marka Outhorn proponuje casulową linię z pozytywnie nastrajającymi hasłami na koszulkach „good mood”, „just breathe”. Na zajęcia pilates, czy trening w parku idealnie sprawdzi się kolekcja fitness, która bazuje na lekkich dzianinach. Przeznaczona jest dla energicznych, aktywnych kobiet, które lubią mocne zestawienia kolorystyczne i nowoczesny styl.

W kampanii „Where to?” udział wzięły twarze marki – Ula Dębską i Michał Malinowski marka Outhorn zachęca do podróżowania i odkrywania nowych miejsc w swoim własnym stylu.

Najnowsze

PGE Skra najbardziej medialnym klubem w PlusLidze

Mimo że PGE Skra ma za sobą słodko-gorzki sezon, wciąż pozostaje najpopularniejszą siatkarską drużyną w Polsce, bełchatowski klub ...

Całość ›

Startują turnieje piłkarskie dla dzieci – Akademie Klasy Ekstra

Rusza czwarta edycja cyklu imprez piłkarskich dla najmłodszych pod hasłem Akademie Klasy Ekstra, organizowana przez Ekstraklasę SA ...

Całość ›

ONICO z najwyższą frekwencją w sezonie 2018/2019

W sezonie 2018/2019 PlusLigi na domowych meczach ONICO Warszawa pojawiło się łącznie 58 671 kibiców, co daje średnią 3 911 osób na ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

PGE Skra najbardziej medialnym klubem w PlusLidze.
#sponsoringsport #siatkowka #pgeskrabelchatow https://t.co/Gq3TGSkaNd

Startują turnieje piłkarskie dla dzieci - Akademie Klasy Ekstra.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://t.co/IdLkPr7saD