Outhorn z kolekcją „Where to?”
Producent odzieży, Outhorn, marka należąca do 4F zaprezentowała nową, wiosenną kampanię „Where to?”.
Wiosenna odsłona Outhorn to odzież dla wszystkich, którzy kochają modę i uwielbiają aktywnie spędzać czas. Niezależnie od tego, jaką lubią aktywność – trekking, zajęcia fitness, czy jazda na rowerze.
Nową odzież charakteryzuje ponadczasowa, energetyczna czerwień oraz przedłużone, oversizowe formy dopełnione pikowaniami, prążkami i lampasami – to odzież idealna na weekendowe wypady za miasto i trekking w miejskiej dżungli. Dopasowane spódnice, kobiece sukienki, odkryte plecy i przykuwające uwagę ozdobne taśmy – to propozycja dla kobiet, które stylem podkreślają swoje atuty. Dla tych, które szukają równowagi i chcą czuć się swobodnie, marka Outhorn proponuje casulową linię z pozytywnie nastrajającymi hasłami na koszulkach „good mood”, „just breathe”. Na zajęcia pilates, czy trening w parku idealnie sprawdzi się kolekcja fitness, która bazuje na lekkich dzianinach. Przeznaczona jest dla energicznych, aktywnych kobiet, które lubią mocne zestawienia kolorystyczne i nowoczesny styl.
W kampanii „Where to?” udział wzięły twarze marki – Ula Dębską i Michał Malinowski marka Outhorn zachęca do podróżowania i odkrywania nowych miejsc w swoim własnym stylu.