Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Outhorn prezentuje nowe twarze marki

Marka Outhorn prezentuje nowych ambasadorów marki – Ulę Dębska i Michała Malinowskiego.

Aktywni i modni w każdym momencie dnia! To koncept marki Outhorn, adresowanej do wszystkich szukających modnych, funkcjonalnych i dopasowanych do każdej sylwetki ubrań. Outhorn zachęca do czerpania ze stylu athleisure, który odnosi się jednocześnie do sportu i czasu wolnego. Twarzami marki zostali Urszula Dębska i Michał Malinowski – zawodowo aktorzy, prywatnie pasjonaci aktywnego wypoczynku.

Oferta marki Outhorn to odpowiedź dla tych, którzy w miejskiej przestrzeni chcą się wyróżnić i poczuć wyjątkowo, ale nie chcą rezygnować z wygodnych rozwiązań, które oferują ubrania sportowe. Dlatego projektanci Outhorn łączą modę i sport, tworzą produkty inspirowane aktywnością. Modne, ale praktyczne, dające swobodę ruchu, optycznie kształtujące sylwetkę. Outhorn łączy ciekawe formy, faktury, a stylizacje są niewymuszone i pasujące do różnych okazji. Podąża za zmieniającym się światem, dlatego ULTRA VIOLET, kolor roku 2018 według Pantone, stał się także przewodnim kolorem koncepcji kreatywnej marki na ten rok!

Twarze marki pełne aktywnej energii

Pełni sportowej energii Ula Dębska i Michał Malinowski, cenią sobie nieoczywiste połączenia w modzie – „Ula śmiało łączy leginsy z długimi koszulami i sneakersami, natomiast Michał nie boi się zestawiać trampek z eleganckimi stylizacjami. Każdego dnia jestem w biegu, dlatego szukam rozwiązań, które za mną nadążą. Wybieram Outhorn bo mogę w łatwy sposób dostosować stylizację do różnych okazji. Gdy zamieniam koszulę na T-shirt, zakładam rolki i pędzą do miejskiego parku.” – mówi Urszula Dębska. – „W przerwach od pracy w teatrze, pakuję kilka rzeczy do auta i uciekam na Mazury. Zabieram ze sobą ulubioną książkę, matę do jogi i kilka wygodnych zestawów ubrań. Nie za dużo, bo każdy z nich mogę przecież ze sobą miksować – dodaje.

– „Codzienność rzuca mi różne wyzwania, dlatego szukam miejsc i aktywności, które pomogą mi naładować baterie. Latem żegluję, a zimą jeżdżę na snowboardzie. Nic tak nie relaksuje jak nowe wyzwania. Ubiór odzwierciedla to, jaki jestem. Taki styl pozwala mi zachować luz, który mam w sobie” – mówi Michał Malinowski.

Sprawdź czy jesteś w trendzie athleisure

W produktach Outhorn widoczny jest trend athleisure – zestawienia rzeczy na pierwszy rzut oka niekoniecznie pasujących do siebie. Athleisure odnosi się do sportu i czasu wolnego – odzież przeznaczona do treningów i aktywności sportowych noszona jest w miejscach takich jak w praca, szkoła lub podczas spotkań towarzyskich. Elementy stroju fitness „wychodzą” z siłowni na ulice, stając się częścią codziennych stylizacji. Wśród produktów łączących modę i sport znalazły się m.in. softshelle, bluzy, szorty, spodnie oraz akcesoria, które zgodnie z ideą: „mix and match” można łączyć ze sobą i zestawiać na różne sposoby, bez obawy, że nie będą pasować.

Najnowsze

Lech docenił karnetowiczów

Kibice Lecha Poznań po kompromitującej porażce w Lidze Konferencji z Víkingurem Reykjavík wystosowali specjalną prośbą o ...

Całość ›

Nowa umowa Wisły Płock z Petrotelem

Firma telekomunikacyjna Petrotel pozostanie partnerem Wisły Płock na kolejne miesiące Nowa umowa jest ważna co najmniej do 31 grudnia ...

Całość ›

Kibice mogą wspierać ŁKS na platformie Patronite

Na platformie crowdfundingowej Patronite pojawił się profil ŁKS-u, do tej pory kluby nie tworzyły swoich profili na tej ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›