Outhorn prezentuje nowe twarze marki
Marka Outhorn prezentuje nowych ambasadorów marki – Ulę Dębska i Michała Malinowskiego.
Aktywni i modni w każdym momencie dnia! To koncept marki Outhorn, adresowanej do wszystkich szukających modnych, funkcjonalnych i dopasowanych do każdej sylwetki ubrań. Outhorn zachęca do czerpania ze stylu athleisure, który odnosi się jednocześnie do sportu i czasu wolnego. Twarzami marki zostali Urszula Dębska i Michał Malinowski – zawodowo aktorzy, prywatnie pasjonaci aktywnego wypoczynku.
Oferta marki Outhorn to odpowiedź dla tych, którzy w miejskiej przestrzeni chcą się wyróżnić i poczuć wyjątkowo, ale nie chcą rezygnować z wygodnych rozwiązań, które oferują ubrania sportowe. Dlatego projektanci Outhorn łączą modę i sport, tworzą produkty inspirowane aktywnością. Modne, ale praktyczne, dające swobodę ruchu, optycznie kształtujące sylwetkę. Outhorn łączy ciekawe formy, faktury, a stylizacje są niewymuszone i pasujące do różnych okazji. Podąża za zmieniającym się światem, dlatego ULTRA VIOLET, kolor roku 2018 według Pantone, stał się także przewodnim kolorem koncepcji kreatywnej marki na ten rok!
Twarze marki pełne aktywnej energii
Pełni sportowej energii Ula Dębska i Michał Malinowski, cenią sobie nieoczywiste połączenia w modzie – „Ula śmiało łączy leginsy z długimi koszulami i sneakersami, natomiast Michał nie boi się zestawiać trampek z eleganckimi stylizacjami. Każdego dnia jestem w biegu, dlatego szukam rozwiązań, które za mną nadążą. Wybieram Outhorn bo mogę w łatwy sposób dostosować stylizację do różnych okazji. Gdy zamieniam koszulę na T-shirt, zakładam rolki i pędzą do miejskiego parku.” – mówi Urszula Dębska. – „W przerwach od pracy w teatrze, pakuję kilka rzeczy do auta i uciekam na Mazury. Zabieram ze sobą ulubioną książkę, matę do jogi i kilka wygodnych zestawów ubrań. Nie za dużo, bo każdy z nich mogę przecież ze sobą miksować – dodaje.
– „Codzienność rzuca mi różne wyzwania, dlatego szukam miejsc i aktywności, które pomogą mi naładować baterie. Latem żegluję, a zimą jeżdżę na snowboardzie. Nic tak nie relaksuje jak nowe wyzwania. Ubiór odzwierciedla to, jaki jestem. Taki styl pozwala mi zachować luz, który mam w sobie” – mówi Michał Malinowski.
Sprawdź czy jesteś w trendzie athleisure
W produktach Outhorn widoczny jest trend athleisure – zestawienia rzeczy na pierwszy rzut oka niekoniecznie pasujących do siebie. Athleisure odnosi się do sportu i czasu wolnego – odzież przeznaczona do treningów i aktywności sportowych noszona jest w miejscach takich jak w praca, szkoła lub podczas spotkań towarzyskich. Elementy stroju fitness „wychodzą” z siłowni na ulice, stając się częścią codziennych stylizacji. Wśród produktów łączących modę i sport znalazły się m.in. softshelle, bluzy, szorty, spodnie oraz akcesoria, które zgodnie z ideą: „mix and match” można łączyć ze sobą i zestawiać na różne sposoby, bez obawy, że nie będą pasować.