fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Outhorn z nową ambasadorką

Marka Outhorn należąca do firmy OCTF będzie się promować za pomocą Doroty Gardias.

Outhorn to odświeżona marka OCTF, producent między innymi odzieży 4F. Pewien czas temu została reaktywowana stworzono specjalną strategię oraz plany marketingowe.  Dedykowany jest osobom w wieku 20-35 lat, zarówno kobietom, jak i mężczyznom. OTCF lokuje Outhorn jako markę ekonomiczną, jednak w dobrym designie. W lipcu podpisano umowę, która zakłada wykorzystanie do promocji wizerunku Doroty Gardias. Współpraca zakłada stworzenie specjalnej kampanii promocyjnej oraz produktów.

Źródło: Outhorn.com

Najnowsze

Startuje Migra Liga Szkół z Volley Wrocław

VolleyWrocław wraz z partnerem – wydawnictwem Migra sp z oo przygotowali specjalny projekt dla uczniów Rusza Migra Liga Szkół Migra ...

Całość ›

Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej na dłużej

Od blisko sześciu lat firma doradcza Deloitte jest zaangażowana w rozwój polskiej siatkówki Kolejna umowa o współpracy pomiędzy ...

Całość ›
Realizacje

Sponsoring Sport.pl inicjatorem współpracy Hotelu Moran oraz Inchcape Polska

Portal Sponsoring Sportpl został inicjatorem kolejnej współpracy, tym razem nawiązanej między Hotelem Moran i Inchcape Poznań Jak ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Startuje Migra Liga Szkół z Volley Wrocław.
#sponsoringsport #volleywroclaw #siatkowka https://t.co/jkRvYBxOJD

Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej na dłużej.
#sponsoringsport #Deloitte #siatkowka https://t.co/AZIQ9LnJns