Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Oshee z kibicami na butelce

Udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej i bycie twarzą piłkarskiej kampanii reklamowej to główne nagrody dla zwycięzców konkursu „Kibice OSHEE”, organizowanego przez Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.

Aby dołączyć do gry o niezapomnianą przygodę, wystarczy wejść na stronę www.kibiceoshee.pl, wypełnić krótki formularz rejestracyjny i dodać zdjęcie, które pokaże radość ze zwycięstwa polskich piłkarzy w finale Euro 2020.

Chociaż do startu mistrzostw Europy pozostały jeszcze 4 miesiące, piłkarskie święto dla fanów „Biało-Czerwonych” rozpoczyna się już teraz. Udział w konkursie „Kibice OSHEE” to wielka szansa na przeżycie niezapomnianej przygody na planie zdjęciowym. 5 laureatów nagrody głównej zostanie twarzą kampanii reklamowej, a ich wizerunek znajdzie się na specjalnej, limitowanej edycji produktu OSHEE Vitamin Water.

Fani mogą przesyłać zgłoszenia do 21 lutego do końca dnia. Zadaniem konkursowym jest ukazanie emocji, jakie towarzyszą przy kibicowaniu reprezentacji. 22 lutego rozpocznie się otwarte głosowanie internautów, które potrwa tydzień i wyłoni finałową „dziesiątkę” kandydatów do roli „Kibiców OSHEE”. Wybrani uczestnicy zgarną miesięczny zapas OSHEE, a następnie komisja wskaże 5 laureatów nagrody głównej, którzy na początku marca wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej. Efekty pracy fotografów i modeli będziemy mogli podziwiać na etykietach OSHEE Vitamin Water, które trafią do sklepów przed Euro 2020.

Zwycięzcy konkursu będą częścią ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Kreacje z ich udziałem zobaczymy m.in.: na billboardach, w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży.

OSHEE jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej od sierpnia 2018 roku. – „W nadchodzącym roku wszyscy będziemy wspierać polskich piłkarzy podczas mistrzostw Europy. Jako Oficjalny Sponsor kadry chcemy podgrzewać atmosferę piłkarskiego święta już teraz. Konkurs, w którym można zostać twarzą naszej piłkarskiej kampanii i znaleźć się na etykietach limitowanej edycji produktu OSHEE Vitamin Water to pierwsza z naszych aktywności skierowanych do kibiców, które zaplanowaliśmy na nadchodzące miesiące” – podkreśla Mariusz Ryciak, Group CMO OSHEE Polska.

OSHEE jest międzynarodowym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. Firma jako pierwsza na świecie wprowadziła do sprzedaży naturalne napoje izotoniczne. W portfolio OSHEE znajdują się min. napoje izotoniczne, napoje funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych takich jak batony musli i proteinowe, musy funkcjonalne i produkty w 100% naturalne. Produkty OSHEE podbijają świat – marka jest obecna już w 45 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat jest liderem w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›