Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Oshee z kibicami na butelce

Udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej i bycie twarzą piłkarskiej kampanii reklamowej to główne nagrody dla zwycięzców konkursu „Kibice OSHEE”, organizowanego przez Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.

Aby dołączyć do gry o niezapomnianą przygodę, wystarczy wejść na stronę www.kibiceoshee.pl, wypełnić krótki formularz rejestracyjny i dodać zdjęcie, które pokaże radość ze zwycięstwa polskich piłkarzy w finale Euro 2020.

Chociaż do startu mistrzostw Europy pozostały jeszcze 4 miesiące, piłkarskie święto dla fanów „Biało-Czerwonych” rozpoczyna się już teraz. Udział w konkursie „Kibice OSHEE” to wielka szansa na przeżycie niezapomnianej przygody na planie zdjęciowym. 5 laureatów nagrody głównej zostanie twarzą kampanii reklamowej, a ich wizerunek znajdzie się na specjalnej, limitowanej edycji produktu OSHEE Vitamin Water.

Fani mogą przesyłać zgłoszenia do 21 lutego do końca dnia. Zadaniem konkursowym jest ukazanie emocji, jakie towarzyszą przy kibicowaniu reprezentacji. 22 lutego rozpocznie się otwarte głosowanie internautów, które potrwa tydzień i wyłoni finałową „dziesiątkę” kandydatów do roli „Kibiców OSHEE”. Wybrani uczestnicy zgarną miesięczny zapas OSHEE, a następnie komisja wskaże 5 laureatów nagrody głównej, którzy na początku marca wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej. Efekty pracy fotografów i modeli będziemy mogli podziwiać na etykietach OSHEE Vitamin Water, które trafią do sklepów przed Euro 2020.

Zwycięzcy konkursu będą częścią ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Kreacje z ich udziałem zobaczymy m.in.: na billboardach, w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży.

OSHEE jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej od sierpnia 2018 roku. – “W nadchodzącym roku wszyscy będziemy wspierać polskich piłkarzy podczas mistrzostw Europy. Jako Oficjalny Sponsor kadry chcemy podgrzewać atmosferę piłkarskiego święta już teraz. Konkurs, w którym można zostać twarzą naszej piłkarskiej kampanii i znaleźć się na etykietach limitowanej edycji produktu OSHEE Vitamin Water to pierwsza z naszych aktywności skierowanych do kibiców, które zaplanowaliśmy na nadchodzące miesiące” – podkreśla Mariusz Ryciak, Group CMO OSHEE Polska.

OSHEE jest międzynarodowym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. Firma jako pierwsza na świecie wprowadziła do sprzedaży naturalne napoje izotoniczne. W portfolio OSHEE znajdują się min. napoje izotoniczne, napoje funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych takich jak batony musli i proteinowe, musy funkcjonalne i produkty w 100% naturalne. Produkty OSHEE podbijają świat – marka jest obecna już w 45 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat jest liderem w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.

Najnowsze

Bricoman na dłużej z Widzewem

Dobra współpraca oraz wspólne dążenie do budowania społeczności to powody, dla których Bricoman Łódź przedłużył umowę ...

Całość ›

Nowa identyfikacja wizualna Chrobrego Głogów S.A.

Spółka Chrobry Głogów wprowadziła nową identyfikacją wizualną Nowy logotyp została spółka zajmująca się stadionem oraz klubem ...

Całość ›

Noho Investment sponsorem Garbarni

Firma Noho Investment została sponsorem Garbarni Kraków i będzie wspierać Klub przez najbliższy rok Umowa przewiduje także ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page