Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Oshee z kibicami na butelce

Udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej i bycie twarzą piłkarskiej kampanii reklamowej to główne nagrody dla zwycięzców konkursu „Kibice OSHEE”, organizowanego przez Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.

Aby dołączyć do gry o niezapomnianą przygodę, wystarczy wejść na stronę www.kibiceoshee.pl, wypełnić krótki formularz rejestracyjny i dodać zdjęcie, które pokaże radość ze zwycięstwa polskich piłkarzy w finale Euro 2020.

Chociaż do startu mistrzostw Europy pozostały jeszcze 4 miesiące, piłkarskie święto dla fanów „Biało-Czerwonych” rozpoczyna się już teraz. Udział w konkursie „Kibice OSHEE” to wielka szansa na przeżycie niezapomnianej przygody na planie zdjęciowym. 5 laureatów nagrody głównej zostanie twarzą kampanii reklamowej, a ich wizerunek znajdzie się na specjalnej, limitowanej edycji produktu OSHEE Vitamin Water.

Fani mogą przesyłać zgłoszenia do 21 lutego do końca dnia. Zadaniem konkursowym jest ukazanie emocji, jakie towarzyszą przy kibicowaniu reprezentacji. 22 lutego rozpocznie się otwarte głosowanie internautów, które potrwa tydzień i wyłoni finałową „dziesiątkę” kandydatów do roli „Kibiców OSHEE”. Wybrani uczestnicy zgarną miesięczny zapas OSHEE, a następnie komisja wskaże 5 laureatów nagrody głównej, którzy na początku marca wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej. Efekty pracy fotografów i modeli będziemy mogli podziwiać na etykietach OSHEE Vitamin Water, które trafią do sklepów przed Euro 2020.

Zwycięzcy konkursu będą częścią ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Kreacje z ich udziałem zobaczymy m.in.: na billboardach, w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży.

OSHEE jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej od sierpnia 2018 roku. – “W nadchodzącym roku wszyscy będziemy wspierać polskich piłkarzy podczas mistrzostw Europy. Jako Oficjalny Sponsor kadry chcemy podgrzewać atmosferę piłkarskiego święta już teraz. Konkurs, w którym można zostać twarzą naszej piłkarskiej kampanii i znaleźć się na etykietach limitowanej edycji produktu OSHEE Vitamin Water to pierwsza z naszych aktywności skierowanych do kibiców, które zaplanowaliśmy na nadchodzące miesiące” – podkreśla Mariusz Ryciak, Group CMO OSHEE Polska.

OSHEE jest międzynarodowym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. Firma jako pierwsza na świecie wprowadziła do sprzedaży naturalne napoje izotoniczne. W portfolio OSHEE znajdują się min. napoje izotoniczne, napoje funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych takich jak batony musli i proteinowe, musy funkcjonalne i produkty w 100% naturalne. Produkty OSHEE podbijają świat – marka jest obecna już w 45 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat jest liderem w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.

Najnowsze

Nowy członek projektu JoinBertus – UTI.PL

W Kieleckim Parku Technologicznym odbyło się uroczyste podpisanie umowy dotyczącej przyłączenia się UTIPL, firmy z branży IT, do ...

Całość ›

Miejska Biblioteka Publiczna oraz Śląsk Wrocław odkrywają, co czytają sportowcy

Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu oraz WKS Śląsk Wrocław łączą siły, aby podczas wakacji promować czytelnictwo i ...

Całość ›

Red Box wciąż gra z Wielkopolskim ZPN

Firma Red Box pozostanie w sezonie 2020/21 partnerem rozgrywek prowadzonych przez Wielkopolski ZPN Na mocy aneksu do obowiązującej umowy ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Nowy członek projektu JoinBertus – http://UTI.PL .
#sponsoringsport #pilkareczna #joinbertus https://sponsoringsport.pl/nowy-czlonek-projektu-joinbertus-uti-pl/

Miejska Biblioteka Publiczna oraz Śląsk Wrocław odkrywają, co czytają sportowcy.
#sponsoringsport #slaskwroclaw #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/miejska-biblioteka-publiczna-oraz-slask-wroclaw-odkrywaja-co-czytaja-sportowcy/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.