Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Oshee wspiera zakup sprzętu sportowego dzieci z domu dziecka

Marka Oshee założyła fundację, za pomocą, której wspiera zakup sprzętu z domu dziecka.

„Żyj, walcz, zwyciężaj” – od teraz hasło marki OSHEE nabiera nowego znaczenia. Założona niedawno Fundacja, której przyświeca to samo motto, będzie wspierać podopiecznych domów dziecka zakupując dla nich sprzęt sportowy. Firma, propagująca aktywny styl życia, chce w ten sposób pomóc dzieciom w znalezieniu ich pasji do sportu.

– „Postanowiliśmy założyć Fundację, która swoim charakterem wpisze się w strategię naszej firmy, a jej fundamentem będzie aktywny tryb życia, który chcemy jeszcze bardziej promować wśród młodych ludzi” – mówi Dominik Doliński, Wiceprezes firmy OSHEE. Nowy projekt zakłada wyposażenie co najmniej 12 wybranych domów dziecka rocznie w sprzęt sportowy wart ok. 250 tysięcy złotych. Co kwartał, specjalnie powołana komisja składająca się z kilku osób – przedstawiciela firmy OSHEE oraz kilku zaproszonych gości – wybierze trzy domy dziecka, które otrzymają wyposażenie do ćwiczeń o wartości ok. 20 tysięcy złotych każdy.

Firma OSHEE nie tylko wspiera, ale także zachęca innych do pomocy. Każdy może zwiększyć kwotę środków przeznaczonych na powyższy cel kupując izotonik o smaku RED ORANGE z logotypem Fundacji OSHEE, z którego sprzedaży 5% trafi na konto organizacji. Warto podkreślić, że 100% środków będzie przekazywane na pomoc domom dziecka, ponieważ Fundacja nie ma żadnych kosztów organizacyjnych czy marketingowych. Domy dziecka chcące zgłosić swój udział w Programie „Sprzęt sportowy dla Domów Dziecka” szczegóły dotyczące całej akcji znajdą w regulaminie znajdującym się na stronie Fundacji – LINK 

– „Pomysł na założenie Fundacji nasunął się w momencie, kiedy zaczęliśmy zauważać efekty dotychczasowych działań z innymi podmiotami, które wspieramy. Jest to następstwo naszych starań w kwestii propagowania sportu. Fundacja OSHEE będzie dedykowana tym, którzy chcą prowadzić aktywny tryb życia, chcą działać, ale z różnych powodów nie mają takiej możliwości. Mamy też nadzieję, że zmobilizujemy inne firmy do tego typu przedsięwzięć, bo wiemy, że warto się dzielić” – mówi Dariusz Gałęzewski, Prezes zarządu firmy OSHEE.

OSHEE od dawna wspomaga i tworzy programy służące wsparciu osób potrzebujących. Współpracuje z Fundacją Rak’n’Roll, promując ideę walki z rakiem, jest partnerem programu SZLACHETNA PACZKA oraz Fundacji „ABCXXI – Cała Polska czyta dzieciom”. Oprócz pomocy finansowej marka OSHEE jako jedna z nielicznych wprowadziła na rynek dedykowane produkty, ze sprzedaży których 5% zysków jest przekazywane organizacjom. Wśród nich na stałe znajduje się woda mineralna Rak’n’Roll oraz woda dla dzieci OSHEE Kids, która uzyskała pozytywną opinię Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. Dodatkowo w okresie trwania zbiórki ostatniej akcji SZLACHETNEJ PACZKI, firma przygotowała linię wód witaminowych dostępnych w pięciu smakach.
Kupując wybrane produkty firmy OSHEE każdy z nas może przyczynić się do wsparcia wybranego przez siebie programu. Jak podkreśla Dariusz Gałęzewski, „to mała cegiełka, która może przynieść wiele dobrego”.

Źródło: Oshee

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›