Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Oshee stworzył puszki z logotypem PZPN-u

Marka napojów Oshee po wprowadzeniu dedykowanych butelek wprowadza puszki.

Napoje izotoniczne od lat kojarzą nam się przede wszystkim z butelką, co oczywiście jest bardzo wygodnym rozwiązaniem podczas treningów, gdzie potrzebujemy odpowiedniego nawodnienia. Czasem sportowcy sięgają po mniejsze ilości płynów, które również szybko uzupełnią utraconą wodę i energię. Dlatego też marka Oshee w ramach współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej wprowadziła napoje izotoniczne sygnowane logotypem PZPN-u, zarówno w butelkach jak i w puszkach!

Napoje izotoniczne występują w dwóch wariantach smakowych: Multifruit oraz Orange. Pierwszy z nich dostępny jest w puszkach o pojemnościach 315 ml oraz 3 rozmiarach butelki: 0,5l i 0,75l, 1l, a w przypadku smaku Orange tylko w puszce. Designerska przeźroczysta puszka, z logotypem PZPN-u mieści więcej napoju niż standardowe i jest idealna dla tych, którzy poszukują optymalnych rozwiązań.

– „Podczas intensywnego wysiłku fizycznego organizm traci nie tylko wodę, ale również ważne dla zdrowia witaminy, węglowodany i elektrolity. Dlatego tak ważne dla sportowców są napoje izotoniczne, które szybko przywracają optymalne nawodnienie zapewniając przy tym szybki wzrost energii i wytrzymałości” – informuje dietetyk, Justyna Marszałkowska – Jakubik.

W październiku ubiegłego roku firma Oshee została oficjalnym partnerem PZPN. W ramach współpracy partner wprowadził na rynek nowe napoje izotoniczne dedykowane i sygnowane logotypem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Marka Oshee jest obecnie liderem rynku napojów funkcjonalnych w Polsce i to właśnie taki produkt zdecydowała się zadedykować współpracy. Oshee jest liderem rynku napojów funkcjonalnych w Polsce. W jej portfolio znajdują się napoje izotoniczne, wody funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych, a także produkty spożywcze takie jak batony i ciastka zbożowe czy cukierki z witaminami.

Źródło: Oshee

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›