Oshee stworzył puszki z logotypem PZPN-u
Marka napojów Oshee po wprowadzeniu dedykowanych butelek wprowadza puszki.
Napoje izotoniczne od lat kojarzą nam się przede wszystkim z butelką, co oczywiście jest bardzo wygodnym rozwiązaniem podczas treningów, gdzie potrzebujemy odpowiedniego nawodnienia. Czasem sportowcy sięgają po mniejsze ilości płynów, które również szybko uzupełnią utraconą wodę i energię. Dlatego też marka Oshee w ramach współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej wprowadziła napoje izotoniczne sygnowane logotypem PZPN-u, zarówno w butelkach jak i w puszkach!
Napoje izotoniczne występują w dwóch wariantach smakowych: Multifruit oraz Orange. Pierwszy z nich dostępny jest w puszkach o pojemnościach 315 ml oraz 3 rozmiarach butelki: 0,5l i 0,75l, 1l, a w przypadku smaku Orange tylko w puszce. Designerska przeźroczysta puszka, z logotypem PZPN-u mieści więcej napoju niż standardowe i jest idealna dla tych, którzy poszukują optymalnych rozwiązań.
– „Podczas intensywnego wysiłku fizycznego organizm traci nie tylko wodę, ale również ważne dla zdrowia witaminy, węglowodany i elektrolity. Dlatego tak ważne dla sportowców są napoje izotoniczne, które szybko przywracają optymalne nawodnienie zapewniając przy tym szybki wzrost energii i wytrzymałości” – informuje dietetyk, Justyna Marszałkowska – Jakubik.
W październiku ubiegłego roku firma Oshee została oficjalnym partnerem PZPN. W ramach współpracy partner wprowadził na rynek nowe napoje izotoniczne dedykowane i sygnowane logotypem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Marka Oshee jest obecnie liderem rynku napojów funkcjonalnych w Polsce i to właśnie taki produkt zdecydowała się zadedykować współpracy. Oshee jest liderem rynku napojów funkcjonalnych w Polsce. W jej portfolio znajdują się napoje izotoniczne, wody funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych, a także produkty spożywcze takie jak batony i ciastka zbożowe czy cukierki z witaminami.
Źródło: Oshee