Oshee rozpoczyna sprzedaż w kolejnym, już 45. kraju, Nepalu
Produkty OSHEE, polskiego lidera w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych, zadebiutują w Nepalu.
Umowę dystrybucyjną podpisano podczas trwających właśnie targów Gulfood w Dubaju. Tym samym liczba światowych rynków, na których dostępna jest marka OSHEE, wzrosła do 45. Twarzą globalnej kampanii OSHEE od 2018 roku jest Robert Lewandowski.
Od 18 do 22 lutego w Dubai World Trade Center odbywają się największe na świecie targi żywności
i napojów – Gulfood 2018. Przez pięć dni przedstawiciele branży spożywczej z całego świata mają okazję poznać najnowsze trendy i innowacje z zakresu żywności, napojów, a także sprzętu gastronomicznego oraz hotelarskiego. Wśród wystawców biorących udział w wydarzeniu jest obecna firma OSHEE, która kontynuuje intensywną ekspansję na światowe rynki.
– „Jesteśmy dumni, że produkty OSHEE już wkrótce będą obecne na 45 rynkach na 6 kontynentach. Podpisaliśmy właśnie umowę dystrybucyjną, dzięki której nasza marka pojawi się niebawem na nepalskim rynku. Jest to dla nas ogromny sukces. Zwłaszcza, że jeszcze do niedawna niepozorna gospodarka tego kraju, ze względu na duży potencjał wzrostu w kategorii produktów spożywczych, staje się łakomym kąskiem dla wielu zagranicznych kontrahentów.” – komentuje Ewelina Domińska, rzecznik prasowy OSHEE.
Targi Gulfood w Dubaju to coroczna prestiżowa wystawa sektora B2B, przyciągająca przedstawicieli branży spożywczej z całego świata. Podczas ostatniej 22. edycji targi odwiedziło ponad 97 000 przedsiębiorców ze 185 krajów, a swoje produkty zaprezentowało przeszło 5000 wystawców.
W tegorocznej edycji wydarzenia bierze udział także ponad 50 wystawców z Polski, w tym międzynarodowy lider innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych – marka OSHEE. Dla polskich firm branży spożywczej targi Gulfood są atrakcyjne zwłaszcza ze względu na obecność dużej liczby kontrahentów z Azji, regionu obecnie kluczowego dla rozwoju krajowej gospodarki.
Źródło: Oshee