Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

OSHEE rozpoczęło współpracę z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki

OSHEE nawiązało nową współpracę – firma została oficjalnym partnerem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki.

Wybrane produkty OSHEE otrzymały tytuł Oficjalnych Produktów Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, a napoje izotoniczne marki wspierać będą zawodników Reprezentacji Polski podczas zawodów. To kolejna współpraca, nawiązana przez firmę, nastawiona na promocję i wsparcie polskiego sportu.

OSHEE od dawna wspiera profesjonalnych sportowców oraz sympatyków aktywności fizycznej – marka angażuje się w wiele wydarzeń sportowych oraz jest m.in. partnerem Pucharu Polski w piłce nożnej oraz rozgrywek Nice 1 Ligi, jesienią ub.r. firma została oficjalnym partnerem PZPN. OSHEE współpracuje także z organizacją KSW jako jej oficjalny partner. Ambasadorką marki jest Joanna Jędrzejczyk, która wspólnie z OSHEE promuje aktywność sportową m.in. poprzez kampanię na wybranych produktach firmy.

W ramach współpracy z PZLA, OSHEE wprowadzi na rynek napoje izotoniczne dedykowane
i sygnowane logotypem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki: OSHEE Runners i OSHEE Lemon,
w butelkach o standardowej pojemności 0,75 l. Oba napoje idealnie sprawdzają się podczas intensywnych treningów, podczas których organizm traci nie tylko wodę, ale i ważne dla zdrowia witaminy, węglowodany czy elektrolity.

– „Cieszę się, że udało nam się pozyskać sponsora, który ma identyczną wizję działalności
i nieustanie przesuwa granicę swoich możliwości, by być najlepszym. Dodatkowe środki finansowe uzyskane dzięki współpracy z OSHEE stanowią szansę na dalszy rozwój polskiej lekkiej atletyki. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca przyczyni się do wzrostu zainteresowania królową sportu” – Paweł Olszański, sekretarz generalny PZLA.

Dzięki podjętej współpracy OSHEE będzie obecne podczas wszystkich imprez sportowych i konferencji prasowych PZLA oraz na ściankach sponsorskich. Produkty OSHEE będą towarzyszyły zawodnikom Polskiego Związku Lekkiej Atletyki podczas wszystkich zawodów, w których będą brać udział w ramach Reprezentacji Polski. Dodatkowo osoby goszczące w siedzibie PZLA, dzięki stałej ekspozycji, będą miały okazję zapoznać się z portfolio marki OSHEE, w tym z napojami izotonicznymi i witaminowymi.

Źródło: Oshee

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›