Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Oshee oficjalnym napojem Pucharu Polski

Marka Oshee została Oficjalnym Partnerem rozgrywek Pucharu Polski organizowanych przez PZPN.

Polski Związek Piłki Nożnej oraz producent napojów marka OSHEE ogłosił nawiązanie współpracy, na mocy której OSHEE uzyskało status Partnera Oficjalnego rozgrywek Pucharu Polski w sezonach 2016/17 oraz 2017/18.

– „Rosnący od kilku lat prestiż Puchar Polski ma swoje wymierne przełożenie na zainteresowanie tymi rozgrywkami ze strony sponsorów. OSHEE jest kolejną marką, która dostrzegła korzyści płynące z faktu wspierania Pucharu Polski i jestem przekonany, że ta inwestycja przełoży się na rozpoznawalność oraz rosnące udziały marki OSHEE” – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– „Pozytywnie oceniamy naszą dotychczasową współpracę, którą rozpoczęliśmy z PZPN w październiku ubiegłego roku. Marka OSHEE widoczna jest podczas wydarzeń organizowanych przez piłkarską federację, z początkiem roku wprowadziliśmy napoje izotoniczne dedykowane Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej. Naturalnym dla nas było rozszerzenie działań – stąd partnerstwo przy Pucharze Polski” – dodaje Dariusz Gałęzewski, Prezes Zarządu OSHEE.

W ramach współpracy sponsoringowej marka OSHEE uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Oficjalnego Pucharu Polski”, a także możliwość wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski. Od stycznia 2017 roku dostępne są już napoje izotoniczne z logotypem PZPN, które z powyższego kontraktu zostaną zaktualizowane o logotyp Pucharu Polski.

Marka OSHEE jest obecnie liderem rynku napojów funkcjonalnych w Polsce i właśnie taki produkt zadedykowała współpracy z PZPN-em. Napój izotoniczny dostępny jest w czterech wariantach pojemnościowych, m.in. w puszkach o pojemności 315 ml. Wszystkie izotoniki dostępne są w wersji smakowej Multifruit, a w przypadku puszki dodatkowo w wersji Orange.

Źródło: PZPN

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›