Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

OSHEE nowym sponsorem Legii Warszawa

Firma OSHEE została Oficjalnym Dostawcą Produktów Funkcjonalnych Legii Warszawa, piłkarskiej Akademii Legii oraz Legia Soccer Schools.

Produktów marki używać będzie pierwsza drużyna Legii, dodatkowo logo OSHEE pojawi się na koszulkach wszystkich roczników młodzieżowych Klubu. Kontrakt obowiązywać będzie do 30 czerwca 2018 roku.
Marka OSHEE, której głównym założeniem jest promowanie aktywnego trybu życia, konsekwentnie realizuje swoją strategię, w którą idealnie wpisuje się sponsoring sportowy. Kolejnym klubem, z którym firma podpisała kontrakt, jest Legia Warszawa – mistrz Polski i uczestnik piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA. Jednym z filarów współpracy będzie szeroki zakres działań marki OSHEE w szkółkach piłkarskich Legii dla dzieci. OSHEE jest pierwszym sponsorem, który świadomie zdecydował się na poważne wejście w młodzieżową piłkę Legii Warszawa.

Akademia Piłkarska Legii Warszawa jest wyjątkowym projektem w skali kraju, który ma na celu kompleksowe wyszkolenie przyszłego pokolenia polskich piłkarzy – lepszych, ambitniejszych i bardziej świadomych wyzwań, jakie niesie za sobą kariera profesjonalnego zawodnika. Z kolei celem ogólnopolskiego programu „Legia Soccer Schools” jest zabawa poprzez sport oraz edukacja w zakresie trwałego kształtowania prozdrowotnych nawyków wśród dzieci i młodzieży poprzez promocję aktywnego stylu życia w oparciu o trening piłkarski na najwyższym możliwym poziomie, poprzez budowanie sieci szkółek piłkarskich w całej Polsce.

– „Młodzież jest przyszłością naszego Klubu, na jej wychowaniu chcemy zbudować solidny fundament rozwoju Legii. Cieszę się, że udało nam się pozyskać sponsora, który identyczną wizję wpisuje w swoją działalność marketingową. Od dawna staramy się, by naszemu Klubowi towarzyszyli partnerzy, którzy w swoich dziedzinach są absolutnymi liderami. Marka OSHEE odpowiedzialna jest za produkty, których przedstawiać nie trzeba, a dodatkowo przyświeca jej cel dokładnie pokrywający się z tym, co i dla nas jest niezwykle istotne: sport jako sposób na życie i element harmonijnego rozwoju młodych ludzi, którzy pewnego dnia będą mieli szansę zasilić szeregi seniorskiej drużyny walczącej o najwyższe cele w kraju, jak i poza jego granicami” – dodaje Jakub Szumielewicz, Wiceprezes Zarządu warszawskiej Legii.

Ważnym punktem współpracy z Legią będzie również nawiązanie aktywnej współpracy z Fundacją Legii. Dodatkowo marka będzie obecna podczas wybranych spotkań meczowych, produkty dostępne będą w wybranych punktach sprzedaży Legii.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›