Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Onico AZS spotkał się z sponsorami

Wraz z nowym rokiem ciekawe spotkanie zainicjował klub Onico AZS Politechnika Warszawska, która spotkała się ze swoimi partnerami biznesowymi.

Siatkarze ONICO AZS Politechniki Warszawskiej spotkali się na kolacji ze sponsorami. Stołeczny klub w sezonie 2016/2017 wspiera aż czterdzieści firm.

W środę 25 stycznia w restauracji Casa Italia zarząd Akademickiego Związku Sportowego Politechniki Warszawskiej SA gościł przedstawicieli niemal wszystkich partnerów, z którymi obecnie współpracuje. Przy jednym stole zasiedli reprezentanci firm sponsorujących klub, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, spółek miejskich i patronów medialnych oraz oczywiście siatkarze i sztab szkoleniowy ONICO AZS Politechniki Warszawskiej.

– „Bardzo nam miło, że mogliśmy spotkać się w tak licznym gronie i w spokojnej atmosferze, przy lampce wina, porozmawiać nie tylko o siatkówce”– powiedziała prezes Jolanta Dolecka.

Kolacja była okazją do przedstawienia projektów realizowanych przez klub oraz zapoznania się przez partnerów z ofertami innych firm wspierających Inżynierów. Goście mieli także okazję porozmawiać z tymi, których podczas każdego meczu w hali COS Torwar oglądają z trybuny VIP. Nie mogło zabraknąć oczywiście pamiątkowych zdjęć i autografów.

„Dzięki takim spotkaniom możemy odwdzięczyć się sponsorom za wsparcie jakiego udzielają klubowi” – powiedział trener Jakub Bednaruk.

Gościem specjalnym spotkania był dyrektor marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej – Tomasz Redwan. Ekspert w dziedzinie marketingu sportowego opowiedział o korzyściach płynących ze sponsorowania klubu sportowego i zachęcał firmy do wykorzystywania w pełni możliwości, jakie daje współpraca.

– „Marketing sportowy nie polega na zapłaceniu za miano sponsora. Sedno marketingu sportowego zawiera się w wykorzystywaniu faktu, że jest się sponsorem” – mówił. Nie szczędził też pochwał dla stołecznego klubu. – „ONICO AZS Politechnika Warszawska jest jednym z najlepszych produktów na rynku marketingu sportowego w Polsce – stwierdził.

– „Spotkanie nie mogłoby się odbyć bez zaangażowania Roberto Guastalli, właściciela restauracji Casa Italia i wiernego kibica naszego klubu. To właśnie Roberto zaprosił nas do siebie i zapewnił przepyszne włoskie jedzenie. Bardzo mu za to dziękujemy” – zakończyła prezes Jolanta Dolecka.

W sezonie 2016/2017 ONICO AZS Politechnikę Warszawską wspierają: ONICO, miasto stołeczne Warszawa, IDS-BUD, Politechnika Warszawska, Galeria Młociny (Master Management Group), Grupa DSF, SKM, Zakład Przetwórstwa Mięsnego JBB, Metro Warszawskie, Tramwaje Warszawskie, ENPROM, PERI Polska, Global Express, Toyota Okęcie, IZI-MED, KOMODO Energy Drink, PKS Polonus, UNI-Net Poland, Meritum, Kryniczanka, GTC Water, Elektro-Plus, BKF Warszawa, Art Blast Warszawa, Inkdigo, KoxBox, Fortum, CAFE Time, STASTO Automation, Mera-Pnefal, John King Polska, eMKa hostel, Dominos Pizza, Caffegrano, prOZEko-INSTAL, Skandia Group Polska, Centrum Medyczne Gamma, New Balance, taniarachunkowosc.pl, Casa Italia, SportowySklep.pl, Worldbox, Casa Italia, COS, Radio ESKA, Sport.pl, dzielnica Bemowo, dzielnica Bielany, dzielnica Śródmieście, gmina Tłuszcz i gmina Lesznowola.

Najnowsze

Lech docenił karnetowiczów

Kibice Lecha Poznań po kompromitującej porażce w Lidze Konferencji z Víkingurem Reykjavík wystosowali specjalną prośbą o ...

Całość ›

Nowa umowa Wisły Płock z Petrotelem

Firma telekomunikacyjna Petrotel pozostanie partnerem Wisły Płock na kolejne miesiące Nowa umowa jest ważna co najmniej do 31 grudnia ...

Całość ›

Kibice mogą wspierać ŁKS na platformie Patronite

Na platformie crowdfundingowej Patronite pojawił się profil ŁKS-u, do tej pory kluby nie tworzyły swoich profili na tej ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›