Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ORLEN Warsaw Marathon odbędzie się w nowej formule

Po doniesieniach o zlikwidowaniu „Orlen Maratonu” spółka PKN Orlen poinformowała, że finalizuje prace nad nową formułą ORLEN Warsaw Marathon.

„Narodowe Święto Biegania” odbędzie się w tym roku w znacznie poszerzonej formie. W przygotowywanym formacie wydarzeń na terenie Warszawy nie zabraknie cyklu biegów na różnych dystansach, w tym maratońskim. Obecnie dopracowywane są ostatnie założenia formalne. Szczegóły już wkrótce.

Planowana zmiana formuły to odpowiedź na zapotrzebowanie ze strony wszystkich biegaczy, również amatorów, a także kibiców. Umożliwi ona również szerszą promocję polskiego sportu w Europie, poprzez wyrazistą komunikację, a także niestandardowe działania marketingowe. Zadaniem imprezy będzie promocja zdrowego stylu życia, ale również nacisk na ochronę środowiska i troskę o przyszłość naszej planety.

PKN ORLEN od lat aktywnie angażuje się we wsparcie aktywnego trybu życia, m.in. poprzez promocję biegania i to się nie zmieni. Spółka sponsoruje oprócz warszawskiej imprezy biegowej również. Mistrzostwa Świata w półmaratonie w Gdyni, maraton Solidarności, półmaraton w Płocku, czy bieg „Tropem wilczym”. W tym kontekście szczególny nacisk położony jest również na aktywizację dzieci i młodzieży czy osób starszych. W ten sposób PKN ORLEN umiejętnie łączy zadania biznesowe z aspektami społecznymi.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›