Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ORLEN Warsaw Marathon odbędzie się w nowej formule

Po doniesieniach o zlikwidowaniu “Orlen Maratonu” spółka PKN Orlen poinformowała, że finalizuje prace nad nową formułą ORLEN Warsaw Marathon.

“Narodowe Święto Biegania” odbędzie się w tym roku w znacznie poszerzonej formie. W przygotowywanym formacie wydarzeń na terenie Warszawy nie zabraknie cyklu biegów na różnych dystansach, w tym maratońskim. Obecnie dopracowywane są ostatnie założenia formalne. Szczegóły już wkrótce.

Planowana zmiana formuły to odpowiedź na zapotrzebowanie ze strony wszystkich biegaczy, również amatorów, a także kibiców. Umożliwi ona również szerszą promocję polskiego sportu w Europie, poprzez wyrazistą komunikację, a także niestandardowe działania marketingowe. Zadaniem imprezy będzie promocja zdrowego stylu życia, ale również nacisk na ochronę środowiska i troskę o przyszłość naszej planety.

PKN ORLEN od lat aktywnie angażuje się we wsparcie aktywnego trybu życia, m.in. poprzez promocję biegania i to się nie zmieni. Spółka sponsoruje oprócz warszawskiej imprezy biegowej również. Mistrzostwa Świata w półmaratonie w Gdyni, maraton Solidarności, półmaraton w Płocku, czy bieg „Tropem wilczym”. W tym kontekście szczególny nacisk położony jest również na aktywizację dzieci i młodzieży czy osób starszych. W ten sposób PKN ORLEN umiejętnie łączy zadania biznesowe z aspektami społecznymi.

Najnowsze

Bricoman na dłużej z Widzewem

Dobra współpraca oraz wspólne dążenie do budowania społeczności to powody, dla których Bricoman Łódź przedłużył umowę ...

Całość ›

Nowa identyfikacja wizualna Chrobrego Głogów S.A.

Spółka Chrobry Głogów wprowadziła nową identyfikacją wizualną Nowy logotyp została spółka zajmująca się stadionem oraz klubem ...

Całość ›

Noho Investment sponsorem Garbarni

Firma Noho Investment została sponsorem Garbarni Kraków i będzie wspierać Klub przez najbliższy rok Umowa przewiduje także ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page