Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ORLEN sponsorem strategicznym Wisły Płock

Wisła Płock i PKN ORLEN po raz kolejny zdecydowały się przedłużyć współpracę. W najbliższych dniach zostanie podpisana umowa na sezon 2019/2020. Nowe porozumienie oznacza lepsze – niż obecne – warunki współpracy dla obydwu stron.

PKN ORLEN powrócił do sponsorowania piłkarzy nożnych Wisły Płock przed rozpoczęciem sezonu 2016/2017. W zamian za wsparcie sportowej działalności Wisły Płock Koncern otrzymał powierzchnie reklamowe na meczowych koszulkach Nafciarzy oraz na Stadionie im. Kazimierza Górskiego. W nadchodzącym sezonie się to nie zmieni, jednak Koncern chce poświęcić jeszcze więcej uwagi w zakresie szkolenia dzieci i młodzieży oraz będzie dodatkowo premiował wygrane mecze Klubu.

– „Współpraca z Wisłą Płock doskonale wpisuje się w strategię Koncernu „ORLEN dla Płocka”. Tym razem PKN ORLEN odpowiada na potrzeby Klubu, kibiców i wszystkich fanów piłki nożnej jeszcze większym zaangażowaniem finansowym. Liczymy, że ten sezon będzie wyjątkowo udany – przyniesie klubowi bardzo dobre wyniki sportowe, a kibicom niezapomniane emocje i wiele radosnych chwil podczas sportowej rywalizacji, która będzie kończyła się zwycięstwami Wisły Płock” – powiedział Zbigniew Leszczyński, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Rozwoju.

– „Jako reprezentant PKN ORLEN w Radzie Nadzorczej Wisły Płock będę miał okazję jeszcze bliżej poznać aspekty sportowe, biznesowe, organizacyjne i marketingowe funkcjonowania klubu sportowego oraz wizję i strategię jego rozwoju w przyszłości. Pozwoli to na lepszą ocenę funkcjonowania Wisły Płock, co będzie skutkowało o przyszłości naszej współpracy” – dodał Zbigniew Leszczyński.

  • Takie chwile jak ta, bardzo ważne dla codziennej działalności, ale także rozwoju Klubu, zawsze dają mi satysfakcję i wielkie powody do radości. Podpisanie kolejnej, korzystniejszej dla Wisły umowy z rozpoznawalną marką, jaką jest PKN ORLEN, to ważne wydarzenie. To także ogromne wyzwanie i odpowiedzialność. W najbliższym sezonie chcemy osiągnąć lepsze wyniki sportowe niż w poprzednich rozgrywkach, aby dać dużo więcej radości naszym fanom oraz sponsorom z ORLENEM na czele” – dodał Jacek Kruszewski, prezes Wisły Płock.

PKN ORLEN to nowoczesny gracz na rynku energetyczno-paliwowym w Europie Środkowo-Wschodniej. Do 2007 roku właściciel Klubu, od 2016 roku sponsor główny, a od 2018 sponsor strategiczny Wisły Płock. W ramach wcześniejszych umów płoccy piłkarze promowali między innymi największy w Polsce program lojalnościowy – VITAY oraz inne marki z portfela PKN ORLEN.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›