Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ORLEN sponsorem strategicznym Wisły Płock w kolejnym sezonie piłkarskim

PKN ORLEN po raz kolejny został sponsorem strategicznym Wisły Płock. Umowa na sezon 2020/2021 gwarantuje korzystne świadczenia dla obu stron.

Decyzja PKN ORLEN jest kolejnym przejawem troski, jaką koncern przywiązuje do spraw Płocka i regionu, poprzez wsłuchiwanie się w potrzeby lokalnej społeczności.

– „Wypracowaliśmy wspólnie z Klubem Wisła Płock korzystne warunki współpracy w nowym sezonie. Zaangażowanie Koncernu to odpowiedź na potrzeby Klubu i kibiców. PKN ORLEN chce promować sukcesy zawodników, tak aby dalej stwarzać im jak najlepsze warunki do wytężonej pracy i osiągania kolejnych sportowych sukcesów”– powiedział Zbigniew Leszczyński, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Rozwoju i reprezentant Koncernu w Radzie Nadzorczej Wisły Płock.

„W najbliższym sezonie chcemy osiągnąć lepsze wyniki sportowe niż w poprzednich rozgrywkach. Dlatego przedłużenie współpracy z tak rozpoznawalną marką jak PKN ORLEN to ważne wydarzenie dla Klubu. Oznacza nie tylko gwarancję dla funkcjonowania i codziennej działalności, ale także daje szansę na rozwój Wisły Płock. To także wyzwanie. Zrobimy wszystko, aby mecze kończyły się zwycięsko, a kibicie mogli oglądać niezapomniane sportowe widowiska” – mówi Tomasz Marzec, prezes Wisły Płock.

PKN ORLEN powrócił do sponsorowania piłkarzy nożnych Wisły Płock przed rozpoczęciem sezonu 2016/2017. Koncern do 2007 roku był właścicielem Klubu. Po przerwie powrócił do współpracy z Wisłą Płock zostając w 2016 roku sponsorem głównym, a od 2018 sponsorem strategicznym Wisły Płock. W ramach wcześniejszych umów piłkarze promowali między innymi największy w Polsce program lojalnościowy – VITAY oraz inne marki z Grupy ORLEN.

Najnowsze

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›

Kraków gospodarzem pierwszych w historii Mistrzostw Europy Ninja

Kraków stanie się europejską stolicą sportów przeszkodowych Od 14 do 16 listopada 2025 roku w Hali 100-lecia KS Cracovia 1906 ...

Całość ›

KNAPTRANS sponsorem KŻ Orzeł Łódź

Do grona sponsorów Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w sezonie 2025 dołączyła firma Knaptrans sp z oo Firma Knaptrans posiada 30 lat ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›