Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Orlen sponsorem Rajdu Polski

We wtorek ogłoszono informację, że Orlen został sponsorem Rajdu Polski i Baja Poland. 

Na odbywającej się w Warszawie konferencji prasowej ogłoszono, że firma Orlen będzie sponsorem Rajdu Polski oraz Baja Poland, czyli rundzie Pucharu Świata w Rajdach Terenowych.

Ostatni raz ten koncern paliwowy wspierał najważniejszy polski rajd w 2012 roku. Wtedy była to impreza mistrzostw Europy, w której triumfował Esapekka Lappi. Później sponsoringiem rundy w Mikołajkach zajmował się Lotos, ale firma z Gdańska zrezygnowała z tego przed tegoroczną edycją.

Był to efekt mozolnego wycofywania się ze sponsorowania rajdów w Polsce. Najpierw wsparcie straciły mistrzostwa Polski, później Robert Kubica i sam rajd. Obecnie tylko Kajetan Kajetanowicz jest wspierany przez ten koncern, ale nie wiadomo czy w przyszłym sezonie będzie podobnie.

„Kształcenie młodzieży jest naszym głównym kierunkiem rozwoju. Stawiamy na młodych i zdolnych zawodników. Reaktywujemy Akademię ORLEN Team i wspieramy rozwój polskiego motosportu. Do grona naszych podopiecznych dołączył Hubert Ptaszek startujący w rajdach WRC-2. To młody, utalentowany zawodnik, który z każdym przejechanym kilometrem prezentuje się coraz lepiej. Widzimy w nim duży potencjał sportowy i marketingowy. W przyszłym roku będziemy także aktywnie wspierać dwa rajdy o randze międzynarodowej: Rajd Polski i terenowy Baja Poland, a oprócz tego kontynuujemy nasze wsparcie Mistrzostw Polski w motocrossie. To ważne pozycje w kalendarzu imprez sportowych, dlatego nie może nas tam zabraknąć” – poinformował dyrektor wykonawczy ds. marketingu PKN Orlen, Rafał Pasieka.

Źródło: motorsport24.pl

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›