Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ORLEN Paliwa Sponsorem Strategicznym koszykarzy Legii Warszawa

Sekcja Koszykówki Legii Warszawa i ORLEN Paliwa podpisały umowę, na mocy której spółka z Grupy Kapitałowej ORLEN zostanie Sponsorem Strategicznym stołecznego zespołu.

Koszykarze Legii Warszawa właśnie rozpoczynają nowy sezon rozgrywek, w którym poza rywalizacją w Energa Basket Lidze, będą też reprezentować Polskę na arenie międzynarodowej w ramach rozgrywek FIBA Europe Cup. Klub podpisał umowę ze Sponsorem Strategicznym, którym została firma ORLEN Paliwa, spółka z Grupy Kapitałowej ORLEN, lider hurtowej sprzedaży paliw w Polsce.

– “Grupa ORLEN od lat bardzo mocno wspiera sport w Polsce, angażując się zarówno w sponsorowanie poszczególnych dyscyplin, jak i wydarzeń sportowych. Czujemy się odpowiedzialni za wspieranie polskiego sportu oraz zdrowego i aktywnego stylu życia. Od lat stawiamy na dyscypliny, które najlepiej oddają charakter firmy czy branży. ORLEN Paliwa decydując się na współpracę z Sekcją Koszykówki Legii Warszawa – postawił na pewnego partnera. Zdecydowaliśmy się na współpracę z klubem, który wyznaje podobne wartości. Naszą strategią jest konsekwentne wzmacnianie silnej pozycji rynkowej oraz kierowanie się zasadami odpowiedzialnego biznesu. ORLEN i Legia to silne i rozpoznawalne marki, a zarazem liderzy w swoich branżach, dlatego decyzja o strategicznym wsparciu stołecznego klubu była dla ORLEN Paliwa naturalna” – powiedział Janusz Kogut, Prezes Zarządu ORLEN Paliwa.

Umowa pomiędzy Legią Warszawa a ORLEN Paliwa będzie obowiązywać od początku sezonu 2021/22 i została podpisana na dwa lata z możliwością przedłużenia o trzeci sezon. Logo ORLEN Paliwa zagości na froncie koszulek koszykarzy oraz będzie obecne m.in. na parkiecie boiska i bandach LED podczas meczów stołecznej drużyny. Dodatkowo spółka zostanie Sponsorem Strategicznym Warszawskich Mistrzostw Szkół Średnich oraz Programu Rozwoju Polskich Koszykarskich Talentów, nowatorskiego i jedynego takiego programu w Polsce dla zawodników przygotowujących się do profesjonalnego uprawiania sportu, gdzie Klub zapewnia kompleksową wiedzę, doświadczenie, podejście do bycia zawodowym sportowcem.

– “Jesteśmy dumni, że ORLEN Paliwa został naszym Sponsorem Strategicznym. Cieszymy się, że spółka obdarzyła nas zaufaniem, wierzy w nasz plan bycia najlepszym. W nowy sezon wchodzimy ramię w ramię z silnym partnerem, jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie osiągnięcie wspólnie założonych celów i będzie się układać wzorowo. Grupa ORLEN jest znanym mecenasem sportu wspierającym wiele dyscyplin i reprezentacji narodowych, które dostarczają emocji milionom Polaków. Tak jak nasz Sponsor Strategiczny chcemy być liderem na niwie koszykarskiej oraz dawać fanom sportu wiele powodów do radości” – powiedział Robert Chabelski, Prezes Zarządu Sekcji Koszykówki Legii Warszawa.

Najnowsze

Na stadionie Wrocław powstaje Pub i Muzeum

Stadion Wrocław w przyszłym tygodniu ogłosi przetarg na budowę i uruchomienie muzeum Śląska Wrocław oraz pubu z częścią ...

Całość ›

Project ZAZA przedłużył umowę z GKM-em

Pierwsze przedsiębiorstwo zdecydowało się na przedłużenie współpracy z GKM SA W gronie sponsorów klubu w sezonie 2022 pozostała ...

Całość ›

Ekstraklasa Live Park dla platformy Viaplay

Ekstraklasa Live Park, spółka przygotowująca transmisje meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, odpowiada za produkcję telewizyjną dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›